عرضه کنندگان آهن اسفنجی صادراتی

عرضه کنندگان آهن اسفنجی صادراتی :تجارت آهن اسفنجی در ایران و نقش صادراتی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.آهن اسفنجی به دلیل عیار بالایی که دارد، برای تولید آهن و فولاد منبع مناسبی است

امروزه باتوجه به کیفیت بالاو کاربری مطلوب این محصول از فروش خوبی برخوردار است بطوریکه در بازارهای داخلی و خارجی متقاضیان زیادی پیدا کرده است.

عرضه کنندگان آهن اسفنجی صادراتی

آهن اسفنجی کم کربن چه مشخصاتی دارد؟

آهن اسفنجی کم کربن چه مشخصاتی دارد؟ آهن اسفنجی کم کربن چه مشخصاتی دارد: عیار این محصول بسیار بالاهست ومعمولا در سازه های فلزی مستحکم کاربرد دارد، فسفر و گوگرد داخل آن کم هست و همین عامل باعث مقاومت بیشتر آهن شده است.

در بافت آهن اسفنجی کم کربن عناصر سمی چون قلع و روی وجود نداردو آهن اسفنجی بعنوان ماده ی خام در کوره های ریخته گری برای تولید دیگر محصولات فولادی به کار برده می شود.

محصول آهن اسفنجی نیز از طریق قرار گرفتن سنگ آهن در کوره ها تولید می شود. از مهمترین کابردهای آهن اسفنجی این است که به جای قراضه برای تولید محصولات فولادی به کار برده میشود

جالب است بدانید اصطلاح اسفنج در آهن اسفنجی بعلت قطعات کروی شکل و متخلخلی شبیه به ظاهراسفنج باعث این نام گذاری شده است .

نکته دیگر اینکه آهن اسفنجی را می‌توان به‌صورت آهن گرم کلوخه شده درآورده، به سهولت حمل یا ذخیره کرد.

مراکز خرید آهن اسفنجی صادراتی

مراکز خرید آهن اسفنجی صادراتی مراکز خرید آهن اسفنجی صادراتی : ایران بعنوان دومین کشور تولید کننده آهن اسفنجی درجهان بسیار گسترده عمل میکند.با توسعه صادرات آهن اسفنجی ایران، کم کم جایگاه کشورمان در این حوزه نیز شناخته خواهد شد

هر کدام از شهر های ایران مانند سمنان، اصفهان، مرکزی و…، مستعد ذخایر نسبتا زیادی از سنگ آهن هستند و در این زمینه بسیار پربار می باشند.

آهن اسفنجی در بازار داخلی از رونق خوبی برخوردار هست بسیاری از شرکتها از طریق وب سایتهای معتبر اقدام به اطلاع رسانی و بروز رسانی قیمت آهن اسفنجی نموده اند.

هرچه میزان تولید و عرضه محصول بیشتر از تقاضای مشتریان باشدآنها میتوانند با هزینه کمتری خرید کنند و توان خریدشان بیشتر خواهد شد.

همچنین مشتریان می توانند با این مراکز تماس گرفته و از قیمت اهن اسفنجی روز باخبر شوند.جهت برآورد قیمت آهن اسفنجی صادراتی ، نیازمند بررسی هزینه های جانبی جهت حمل و نقل تا محل خریدار هستیم.

البته باید هزینه های گمرکی و عوارض اعمالی بر روی محصول را نیز در نظر بگیریم. بنابراین می توان برآورد نهایی از قیمت آهن اسفنجی صادراتی داشته باشیم .

هم اکنون از مهمترین مشتریان آهن اسفنجی ایران می توانیم کشور ترکیه را مثال بزنیم. به دلیل نزدیکی مسافت صادرات آهن اسفنجی از ایران با کاهش هزینه های جانبی، برای ترکیه مقرون به صرفه تر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما