فروشنده انواع بریکت آهن صادراتی

بریکت آهن صادراتی از جمله محصولات مورد استفاده صنایع فولاد محسوب می گردد که از این اقلام بلوک های تحت فشار تهیه شده از گرد و غبار زغال سنگ می باشد که در تولید آهن اسفنجی مورد استفاده قرار می گیرد از مزایای بهره برداری از آن می توان به قابلیت بازیابی و عدم کاهش کیفیت بریکت آهن اسفنجی و امکان نگهداری طولانی مدت اشاره نمود این موارد تاثیر بسزایی در صادرات این محصول به کشور های مختلف داشته است.

فروشنده انواع بریکت آهن صادراتی

مشخصات قابل توجه بریکت آهن اسفنجی

مشخصات قابل توجه بریکت آهن اسفنجی

در حال حاضر استفاده از انواع محصولات صنعتی که تاثیر مناسبی را افزایش کیفیت و کارایی کالا های تولید شده داشته باشند بسیار مورد توجه کارشناسان این حوزه می باشد در این زمینه یکی از اقلام تاثیر گذار در صنعت فولاد بریکت آهن اسفنجی محسوب شده که در ادامه به بررسی نکاتی در زمینه مشخصات قابل توجه بریکت آهن اسفنجی به صورت اجمالی پرداخته خواهد شد:

  1. به انواع خاصی از محصولات تهیه شده از رغال سنگ که در فرایند خاص با تحت فشار قرار گرفتن تولید می گردند بریکت گفته می شود در تولید این محصول از دو فناوری بریکت سازی سرد و گرم بهره برداری می گردد که هر کدام از این محصولات ویژگی و کارایی خاص خود را دارند.
  2. از بریکت آهن در جهت تولید مصالحی فلزی به عنوان خوراک بسیار ارزان و تجدید پذیر کوره های فولاد سازی مورد استفاده قرار می گیرد از مزایای قابل توجه این ماده در مقایسه با دیگر خوراک کوره می توان به کاهش خطر اشتعال آن در زمان حمل و نقل، امکان انتقال حجم گسترده ای از آن در فضای محدود، خاصیت ایجاد حرارت مستمر در داخل کوره با دمای قابل توجه و نیز عدم تولید گاز های شیمیای و خطرناک پس از اشتعال در کوره.
  3. این محصول به دلیل وزن حجمی متوسط خود امکان کارایی بالایی را به نسبت دیگر محصولات مشابه در صنعت فولاد به مصرف کننده ارائه می نماید.

مراکز خرید بریکت آهن صادراتی

مراکز خرید بریکت آهن صادراتی

به دلیل کارایی بالا بربکت از جمله امکان نگهداری حجم بالایی از آن، عدم کاهش کیفیت در بلند مدت، تاثیر گذاری مناسب این محصول در افزایش سطح کارایی آهن اسفنجی با بهره گیری از این نوع بریکت و همچنین قیمت مناسب آن باعث افزایش رونق تقاضای این دسته از اقلام صنایع فولاد در مراکز خرید بریکت آهن صادراتی و امکان عرضه آن را در بازار های بین المللی شده است این مهم در ارزآوری برای کشورمان موثر محسوب می گردد.

یکی از راه کار های مهم مورد استفاده در زمینه ارائه این محصول صادراتی عرضه آن در سایت فروش اینترنتی حاضر می باشد که شرایط خرید بسیار آسان و مطمئن بریکت آهن را با قیمت قابل مقایسه ایجاد نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما