فروشنده ممتاز اهن اسفنجی صادراتی کنسانتره

در حال حاضر فروشنده ممتاز اهن اسفنجی صادراتی آن را به صورت فله ای و در کیفیت بسیار مناسب در اختیار صنایع مربوطه در داخل کشور قرار می گیرد که جایگزین بسیار ارزشمندی برای ضایعات آهن در صنایع فولاد می باشد.

البته باید یادآور شد که این محصول در جهت مصارف مهم صنایع ریختگری به وفور مورد استفاده قرار می گیرد که  درخواست کننده خارجی و داخلی  بسیاری را جذب نموده است.

فروشنده ممتاز اهن اسفنجی صادراتی کنسانتره

مشخصات اهن اسفنجی صادراتی مرغوب

مشخصات اهن اسفنجی صادراتی مرغوب

از مشخصات اهن اسفنجی مرغوب و صادراتی می توان به شکل گلوله مانند و گرد آن و دارای تخلخال هایی که در سطح آن وجود دارد اشاره نمود که بی شباهت به اسفنج نمی باشد البته باید گفت که از کیفیت منحصر به فرد آن درصد بالای آلیاژ آهن در ترکیب و ساختار آن می باشد که امروزه بسیار متقاضی در بازار های داخلی و خارجی دارد.

ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر اقدام به‌ فروش اهن اسفنجی به کشورهای بزرگ و تاثیر گذار  در اقتصاد دنیا کرده است کشورهای هم چون چین که صنایع مهم و ارزشمندی در آن جریان یافته اند.

اغلب کشورهای توسعه یافته سعی بر خرید اهن اسفنجی از تولید کنندگان برتر این محصول در ایران کرده اند چرا که توانسته اند آن را با بالاترین و برترین درصد آلیاژ آهن تولید و جایگزین ضایعات آهن کنند که امروزه با مشکل کمبود آن مواجه می باشند ضمنا قیمت اهن اسفنجی  نسبت به این گونه ضایعات کمتر و هم چنین ذوب شدن سریعی را به دنبال دارد که ‌فولاد گران و ریخته گران در صنایع متعدد به دلیل کمبود گندله در کشور به مصرف اهن اسفنجی در جهت تامین نیاز خود روی آورده اند. 

باید متذکر و خاطر نشان کرد که با پیشرفت دانش و تکنولوژی تولید کنندگان داخلی و صنایع مختلف از مزایای منحصر به فرد آن آگاهی یافته و از آن استقبال نموده اند تا بتوانند به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور کمک‌ شایانی کنند.

تضمین قیمت خرید اهن اسفنجی صادراتی

تضمین قیمت خرید اهن اسفنجی صادراتی

و اما در مورد تضمین قیمت خرید اهن اسفنجی فروشندگان کیفیت آن را معیار قرار می دهند تا خریداران این امکان را داشته باشند که در صورت پایین بودن کیفیت قیمت آن را نیز ارزان تر در نظر می گیرند. 

باید اظهار نمود که خریداران نیز برای بهره مند بودن از شرایط خرید مناسب آن را به طور مستقیم و حضوری خریداری می کنند تا با بررسی کیفیت این محصول از نزدیک اطمینان خاطر یافته و به خرید عمده آن رضایت دهند تا از محصول ارزان و مقرون به صرفه برخوردار شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما