فروشندگان برتر آهن اسفنجی نی ریز

آهن اسفنجی نی ریز جز بهترین ضایعات بدست آمده از احیای مستقیم آهن است که امروزه مصارف زیادی دارد. این محصول شکلی گرد و کروی دارد و درصد آهن آن بسیار زیاد است و به همین دلیل وزن سنگینی هم دارد و توسط ماشین آلات جابجا می شود. فروشندگان برتر با ارائه این محصول با کیفیت به بازار توانسته اند به خوبی نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازند. فروش در این مراکز به صورت عمده و جزیی انجام می شود. 

فروشندگان برتر آهن اسفنجی نی ریز

مشخصات آهن اسفنجی گندله درجه یک

مشخصات آهن اسفنجی گندله درجه یک آهن اسفنجی گندله درجه یک در واقع ضایعات بدست آمده از احیای مستقیم آهن است که کاربردهای زیادی در صنایع دارد. این محصولات دارای مشخصاتی بارز بوده که باعث برتری و تمایز آن می شود و در زیر به چند مورد از این خصیصه ها اشاره می کنیم:

  • این گندله ها به شکل گرد و بیضی هستند و رنگی تیره هم دارند که نشان دهنده حجم بالای آهن درون آنها است. 
  • از دیگر مشخصات می توان به وزن سنگین اشاره کرد که در زمین تولید و سرد شدن توسط ماشین آلات جابجا می شود. 
  • درجه سختی آن بسیار بالا بوده و هر چه خالص تر و میزان آهن درون آن بیشتر باشد مسلما استحکام بیشتری هم خواهد داشت و برای ساخت سازه های مختلف از جمله آهن و فولاد و میلگرد بهترین گزینه است. 
  • زمانی که در مقابل حرارت قرار می گیرد بافت متراکم آن از هم باز شده و ذوب می شود و قابلیت شکل پذیری بالایی را پیدا می کند. 

نکات مهم در خرید آهن اسفنجی نی ریز

نکات مهم در خرید آهن اسفنجی نی ریز برای خرید آهن اسفنجی بهتر است به نکات مهمی از جمله کیفیت و جنس و وزن توجه اساسی کنید. هر چه وزن بیشتر باشد مسلما آهن آن نیز بیشتر خواهد بود و در نتیجه مقاومت بالاتری هم دارد. سنگ آهن های موجود در بازار بسیار متنوع هستند و برای اینکه شما بتوانید محصول مورد نیاز و ایده آل خود را تهیه کنید بهتر است از مشاوره و راهنمایی کارشناسانی که در این حوزه فعالیت می کنند استفاده کنید. 

هر چه کیفیت بالاتر باشد بافت متراکم تری دارد و در نتیجه از درجه سختی بیشتری هم برخورار است و بدین ترتیب صنایع از آن استقبال زیادی می کنند. افرادی که می خواهند خرید را به صورت عمده و در حجم بالا انجام دهند باید از کیفیت و قیمت محصول اطمینان خاطر داشته باشند که در غیر این صورت ضرر هنگفتی به آنها وارد می شود. 

برای پیشگیری از این ضرر بهترین کار خرید به صورت اینترنتی است که در این صورت شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان فعال در ارتباط باشید و با مقایسه محصولات و قیمت ها خرید ایده آل خود را انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما