فروشگاه انواع بریکت آهن صادراتی

فروشگاه انواع بریکت آهن صادراتی این محصولات را به سراسر دنیا صادر می نماید. تولید و توزیع بریکت آهن در سایزهای مختلف انجام می شود. بریکت یک آهن اسفنجی است که از سنگ آهن تولید شده و در بسیاری از واحدهای فولادسازی جهان استفاده می گردد. فرایند بریکت سازی با توجه به دمای آهن اسفنجی ورودی به ماشین بریکت زنی به دو گروه گرم و سرد تقسیم می شود. موارد مصرف بریکت عبارتند از: آهن فولاد، مواد معدنی، مواد شیمیایی.

فروشگاه انواع بریکت آهن صادراتی

ویژگی های مهم بریکت آهن اسفنجی

ویژگی های مهم بریکت آهن اسفنجی ویژگی ‌های مهم بریکت آهن اسفنجی بسیار مهم برای استفاده در صنایع مختلف می باشد. این محصولات از احیای مستقیم سنگ آهن به دست می ‌آید که طی عملیاتی این محصولات را تولید می نمایند. شکل ظاهری این محصولات به صورت قطعات کروی می باشد که به دلیل متخلخل بودن ساختار آن، دارای ظاهری اسفنجی است و همین دلیل به آن آهن اسفنجی می ‌گویند. از ویژگی ‌های مهم دیگر این محصولات، می توان به این مورد اشاره نمود:

  1. به علت کمبود ضایعات آهن و افزایش قیمت آهن از این محصولات که با عیار بالای آهن است، می ‌توان استفاده کرد. استفاده از این محصولات هر روز بیشتر می‌ شود. در حدود ۵ درصد فولاد جهان از آهن اسفنجی تولید می گردد.
  2. این اقلام دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. در چند سال اخیر استفاده از آهن اسفنجی در ایران شروع شده است. در آن سال‌ ها کمبود قراضه آهن احساس نمی شد و روند کیفیت قراضه نزولی بود، ولی باز هم کسی به فکر استفاده از آن نبود. در کارخانه های ایران، بیشتر از این محصولات استفاده می شود. زیرا کشورهای دیگر زیاد با روش ذوب به این محصولات آشنایی نداشتند. در بسیاری از واحدهای کوچک و بزرگ تولید فولاد در کشور، از این روش استفاده می گردد.
  3. انواع آن ها کاربرد های فراوانی دارند.

راه های خرید بریکت آهن صادراتی

راه های خرید بریکت آهن صادراتی راه های خرید بریکت آهن صادراتی گوناگون می باشد. در یکی از روش های خرید، می ‌توان از طریق اینترنت سفارشات آن را انجام داد و خرید کرد تا در اولین فرصت به دست ما برسد. اگر به این صورت خرید انجام شود، باعث کاهش زمان مصرفی ما می گردد. بریکت آهن صادراتی جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن می ‌باشد.

بنابراین می ‌توانیم از مواد اولیه در تولید فولاد سازی، به جای استفاده از ضایعات از طریق این محصولات اقدام کنیم. بریکت آهن اسفنجی روشی است که به عنوان پر استفاده ترین روش های تولید در ایران و جهان معرفی می شود.

خرید بریکت آهن را به راحتی می توان از طریق اینترنت انجام داد. بریکت آهن اسفنجی یکی از پر بازده ترین و پرکاربردترین روش ها در ایران می باشد. تولید بریکت آهن در دمای بیش از ۶۵۰ درجه سانتی‌ گراد است. آهن اسفنجی پس از ذوب و احیا در فولادسازی در فرآیند ریخته گری به شکل محصولات مورد نیاز در می آید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما