فروشگاه انواع بریکت سنگ آهن

سنگ آهن استخراج شده از معادن سنگ آهن برای تبدیل به انواع مشتقات و محصولات آهن به کارخانجات انتقال داده می شوند سنگ آهن طی مراحلی اکسیژن خود را از دست داده و به آهن اسفنجی که جایگزین خوبی برای ضایعات است تولید می شود.

انواع بریکت سنگ آهن تولید شده در انواع فروشگاه های مجاز توزیع این محصول قرار داده شده تا به مصرف صنعتگران کشور برسد. تهیه این کالا بسیار مقرون به صرفه و سوختی بسیار عالی است.

فروشگاه انواع بریکت سنگ آهن

3 نکته درباره بریکت سنگ آهن خام

3 نکته درباره بریکت سنگ آهن خام

آهن اسفنجی در کوره های بلندی ریخته شده و آن را به خوش سوز یا بریکت تبدیل می کنند که در واقع مواد سوختنی بسیار عالی و مقرون به صرفه و ایمنی هستند که دارای شکلی متحد و واحد هستند.

بریکت سنگ آهن در واقع همان گندله است که در فرآیند هایی خاص وارد کوره شده و از آن مواد سوختی که یک شکلی ایجاد می شود که به آن بریکت اطلاق می شود نام دیگر بریکت خوش سوز است پس بریکت یک سوخت عالی و آسان سوزی است که در صنعت فولاد سازی به آن توجه زیادی می شود.

آهن اسفنجی دارای قابلیت انفجار و اشتعال فراوانی است و اگر مقدار زیادی از آن روی هم انبوه شود بسیار خطرناک است ولی وقتی این محصول به بریکت تبدیل می شود این قابلیت به حداقل ممکن خود می رسد و تبدیل به یک سوخت بی خطر می شود.

بریکت سنگ آهن خام یک سوخت عالی است که بهترین حالت جابجایی را دارد یعنی به آسانی و سادگی می توان این مواد را از جایی به مکان دیگر انتقال داد حتی برای خروج از کشور، و این یک مزیت بسیار عالی است بریکت سنگ آهن دارای مقاومت بسیار بالا و استفاده از این کالا برای تمام صنعتگران بسیار مقرون به صرفه است.

خرید بی واسطه بریکت سنگ آهن

خرید بی واسطه بریکت سنگ آهن بریکت در واقع یک ماده سوختنی عالی است که قطعات آن دارای شکل واحد بوده و به دلیل خواص و وبژگی هایی که دارد بسیار در صنعت فولاد سازی مورد توجه قرار گرفته است.

تولید کننده سایتی در اینترنت تعبیه کرده و در آن سایت انواع مشتقات آهن و انواع بریکت را ارائه داده تا تمام صنعتگران از انواع این محصولات اطلاع یافته و در صورت تمایل ثبت سفارش و خریداری فرمایند.

اما اگر شخصی تمایل داشته باشد از خرید بریکت سنگ آهن سود بیشتری ببرد بهتر است تمام واسطه ها را کنار گذاشته و این محصول را به صور مستقیم تهیه کند البته خرید کلان و عمده این محصول به شما این امتیاز را می دهد که از قیمت کف یا پایبن ترین قیمت برای تهیه این محصول سود ببرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما