فروش آهن اسفنجی بافت کرمان به صورت عمده

کارخانجات ذوب آهن از دو طریق نیاز خود به آهن برای تولید انواع فرآورده های آن مانند میلگرد، شاخه آهن و غیره را تامین می کنند. یکی به صورت ذوب سنگ های معدنی و استخراج آهن از آنها و دیگری استفاده از آهن قراضه. اما به دلیل کمبود آهن قراضه و گران بودن آن، استفاده از محصول دیگری به نام آهن اسفنجی رایج شده است. آهن اسفنجی بافت کرمان چگونه محصولی است و فروش عمده آن از چه مکانی ممکن است؟

فروش آهن اسفنجی بافت کرمان به صورت عمده

آشنایی با آهن اسفنجی بافت کرمان

آشنایی با آهن اسفنجی بافت کرمان

آهن از جمله فلزات بسیار ارزشمندی است که با استخراج سنگ های حاوی عنصر آهن از معادن و طی فرآیندهایی در کارخانجات ذوب آهن تبدیل به یکی از مصالح بسیار حیاتی در صنعت ساختمان و بسیاری صنایع دیگر شده است.

آهن اسفنجی طی فرآیندی از احیاء مستقیم و بی واسطه سنگ آهن یا همان گندله آهن به دست می آید. به این ترتیب که اکسیژن موجود در این سنگ خارج شده و بافت متخلخلی به نام آهن اسفنجی حاصل می شود. این روش نیازی به ذوب آهن نداشته و از سنگ آهن با عیار حدودا 67 درصد حاصل می شود.

آهن اسفنجی بافت کرمان به عنوان یک نمونه از آهن اسفنجی دارای میزان بالای آهن یعنی در حدود 84 تا 95 بوده و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای آهن قراضه و ضایعات آهن باشد.

آهن اسفنجی پس از ذوب در طی فرآیند ریخته گری به شکل محصولات متنوعی مانند اسلب، شمش و میلگرد به بازار عرضه می شود.

احیاء سنگ آهن و تولید آهن اسفنجی از آن با استفاده از منابع سوختی مانند گاز و زغال سنگ صورت می گیرد و با توجه به وجود منابع بالای گاز در ایران، تولید آهن اسفنجی می تواند در مقدار وسیعی صورت گرفته و احتیاجات کارخانجات ذوب آهن و یا کارگاه های ریخته گری را تامین کند.

یکی از پر بازده ترین و به صرفه ترین روش های تولید آهن اسفنجی روش میدرکس و با استفاده از منبع سوختی گاز می باشد و حدود 80 درصد تولید آهن اسفنجی ایران از این طریق می باشد.

بزرگ ترین واحد توزیع آهن اسفنجی بافت کرمان

بزرگ ترین واحد توزیع آهن اسفنجی بافت کرمان

با گران شدن و کاهش منابع تهیه ضایعات آهن، کارخانجات ذوب آهن و کارگاه های ریخته گری برای تامین مواد اولیه خود از آهن اسفنجی به جای آنها استفاده کنند. آهن اسفنجی بافت کرمان می تواند در این زمینه احتیاجات این واحد ها به این ماده اولیه را به خوبی تامین کند.

برای تهیه و خرید آهن اسفنجی بافت کرمان می تونید با بزرگ ترین واحد توزیع آهن اسفنجی در بافت کرمان ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات این محصول نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما