فروش انواع میلگرد صادراتی در اصفهان به صورت عمده

میلگرد در بازار آهن‌آلات به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین مقاطع فولادی شناخته می‌شود. از زمان های قدیم میلگرد اصفهان به دلیل کیفیت بالا به عنوان کالای صادراتی شناخته شده است. انواع میلگرد صادراتی در اصفهان به صورت عمده با بالاترین استحکام در مقابل زلزله و همچنین زنگ زدگی با کمترین قیمت در بازار به فروش می‌رسد.

فروش انواع میلگرد صادراتی در اصفهان به صورت عمده

تاثیرگذارترین موارد در تعیین قیمت انواع میلگرد

تاثیرگذارترین موارد در تعیین قیمت انواع میلگرد از تاثیرگذارترین موارد در تعیین قیمت انواع میلگرد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قیمت مواد اولیه برای ساخت: قیمت مواد اولیه برای ساخت این محصول، تاثیر بسیار مستقیمی بر قیمت آن دارد. آهن آلات قراضه و سنگ آهن، محصولاتی هستند که برای ساخت میلگرد نازک مورد استفاده قرار می‌گیرند. طبیعتا، با افزایش قیمت مواد اولیه‌ میلگرد، شاهد بالا رفتن قیمت این محصول در بازار خواهیم بود.

هزینه‌های حمل و نقل و نرخ ترخیص کاری: قیمت سوخت شامل بنزین و گازائیل تاثیر مستقیمی بر قیمت میلگرد دارد. میلگردها معمولاً در حجم بسیار بالایی توسط مصرف کنندگان، خریداری می‌شوند. پس ضروری است که با کشتی‌ها یا کامیون‌ها جا‌به‌جا شوند. کامیون‌ها و یا کشتی‌ها هم وسایلی هستند که به سوخت زیاد نیاز دارند، بنابراین افزایش قیمت سوخت هم تاثیر بسیار مستقیمی بر گران شدن قیمت میلگرد دارد.

عرضه و تقاضا: میزان عرضه و تقاضا، یکی از فاکتورهای بسیار موثر در کاهش یا افزایش قیمت میلگرد است. با افزایش عرضه، قیمت این محصول شدیدا کاهش پیدا می‌کند و با کاهش عرضه، افزایش قیمت میلگرد را مشاهده می کنیم.

نوسانات قیمت دلار و ارز در داخل و خارج از کشور : از تاثیر نوسان های بازار ارز و دلار بر کاهش یا افزایش قیمت میلگرد و سایر وسایل فولادی، نباید چشم‌پوشی کرد. کشور ما یکی از کشورهای موفق در زمینه ی صادرات آهن‌آلات است و قیمت تعیین‌شده برای صادرات این محصول، بر حسب دلار است. به همین خاطر، نوسان های بازار دلار از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی محصولات فولادی است.

افزایش قیمت مقاطع فولادی در سطح جهانی و بین المللی : تورم جهانی و افزایش قیمت تولیدات فولادی در دنیا از دیگر عواملی است که بر قیمت میلگرد در بازار فولاد، تاثیرگذار است که باعث می‌شود قیمت‌ها به صورت روزانه و یا حتی لحظه‌ای، دچار نوسان های شدید شوند.

پخش بی واسطه میلگرد صادراتی توسط تولیدکننده اصفهان

پخش بی واسطه میلگرد صادراتی توسط تولیدکننده اصفهان میلگرد صادراتی توسط تولیدکننده اصفهان به صورت مستقیم پخش و به بازار عرضه می گردد. شما مشتریان عزیز پس از انتخاب سایز و سایر مشخصات محصول مورد نیاز خود لازم است با کارشناسان فروش میلگرد ما مشاوره کنید. مشاوره می تواند شما را به سمت خرید هدفمند و مطمئن تر سوق دهد. در کشور ایران یکی از بهترین میلگردها را کارخانه میلگرد اصفهان تولید می‌کند. پس با خیالی راحت از محصولات با کیفیت ما خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما