فروش انواع نرمه آهن اسفنجی

نرمه آهن اسفنجی محصولی بسیار پر کاربرد بوده و از آن برای ساخت آهن و فولاد استفاده می شود. از این محصول پس از ذوب شدن و همچنین احیا در ریخته گری بکار گرفته شده و امروزه نیمی از فولاد جهان از طریق این محصول تولید می شود.

فروش انواع نرمه آهن اسفنجی به صورت کاملا ارگانیک و با قیمتی شگفت انگیز از طریق برقراری ارتباط با مشاورین این سایت امکان پذیر می باشد.
فروش انواع نرمه آهن اسفنجی

مشخصه بارز نرمه آهن اسفنجی

مشخصه بارز نرمه آهن اسفنجی

برخی از مشخصات نرمه آهن اسفنجی را در زیر مورد تحلیل و بررسی قرار داده ایم:

این محصول به طور مستقیم توسط احیای سنگ آهن تولید و نام علمی آن DRL می باشد. آهن اسفنجی قابلیت انعطاف پذیری بالایی پس از ذوب داشته و استحکام آن بسیار بالا می باشد. مقاومت این نوع ماده در برابر واکنش های اکسید و شرایط آب و هوایی نیز بسیار عالی می باشد. یکی از مهم ترین کاربرد های این ماده استفاده از آن در کوره های القائی می باشد.

البته انجام این کار نیازمند تجربه ی زیاد بوده و هر فردی قادر به انجام آن نمی باشد. نرمه آهن اسفنجی برای تمامی روش های تولید فولاد ضروری بوده و به نوعی بدون آن تولید فولاد مقدور نمی باشد. این ماده به عنوان جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن شناخته شده و به عنوان ماده اولیه ی تامین ذوب بکار گرفته می شود. این محصول با استفاده منابع زغال سنگ و همچنین منابع گازی تولید شده و مورد استفاده ی عموم قرار می گیرد.

یکی دیگر از روش های متداول برای تولید نرمه آهن روش میدرکس می باشد. این روش بسیار پر استفاده بوده و علاوه بر ایران در کشور های دیگر نیز انجام می شود. در این روش گاز طبیعی پس از شکست و حرارت زیاد به کربن تبدیل شده و سپس احیا می شود. این روش بسیار کم هزینه بوده و بازده بالایی دارد. تقریبا نیمی از آهن اسفنجی در کل جهان توسط این روش تولید می گردد. 

برخی افراد سودجو هنگام تولید این محصول مقدار مواد اولیه برای تولید آهن اسفنجی را کم و یا زیاد می کنند تا سود بیشتری از فروش این محصول ببرند اما این کار باعث می شود که از دوام اولیه ی این محصول کم شده و قدرت خود را از دست بدهد. پس افراد بهتر است این محصول را از طریق بازرگانی آهن اسفنجی و به صورت کاملا استاندارد تهیه کنند.

شرکت بازرگانی نرمه آهن اسفنجی ایرانی

شرکت بازرگانی نرمه آهن اسفنجی ایرانی شرکت آهن اسفنجی ایرانی با تلاش های شبانه روزی خود و کسب گواهی نامه های فراوان در صدد این است تا این محصول را با کیفیتی مرغوب به مشتریان خود عرضه کند.

فروشنده ی این محصول توانسته است در سطح بازار های جهانی با ارائه ی محصولات باکیفیت به افراد طرفداران زیادی بدست آورد. این شرکت با استفاده از ماشین آلات پیشرفته این محصول را تولید کرده و به دست افراد می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما