فروش انواع کنسانتره آهن درجه یک توسط تولیدکننده تبریز

کنسانتره یکی از مهم ترین عناصر استخراج شده از سنگ آهن می باشد که به لحاظ کارایی بسیار پر کاربرد بوده و نقش مهمی در تولیدات صنایع فولادی به عهده دارد. این مجموعه به عنوان معتبر ترین تولید کننده کنسانتره آهن فروش این محصول را به روش بی واسطه انجام می دهد و به همین جهت قیمت این محصول بسیار مناسب می باشد.

فروش انواع کنسانتره آهن درجه یک توسط تولیدکننده تبریز

بررسی بازار فروش کنسانتره آهن در ایران

بررسی بازار فروش کنسانتره آهن در ایران کنسانتره آهن محصولی است که طی فرایند استخراج آهن از سنگ های معدنی آهن بدست می آید، این محصول دارای میزان خلوص بالایی است و به عنوان پایه و ماده اولیه اساسی در تولید فولاد دارای کاربرد می باشد، همچنین در موارد متعدد دیگری همچون بالا بردن درجه خلوص سنگ آهن و بالا بردن میزان عیار آن دارای کاربرد می باشد، یکدست کردن شکل ظاهری و قسمت های داخلی سنگ آهن و پاکسازی آن از عناصر مضر از دیگر موارد استفاده از کنسانتره می باشد.

در سال‌های اخیر با توجه به اختلاف قیمت واقعی که در بازار های داخلی این محصول نسبت به قیمت جهانی آن وجود دارد تمایل به سرمایه گذاری در این زمینه رو به کاهش است که با توجه ویژه از طرف مسئولین و بر طرف نمودن موانع موجود می توان شاهد رشد و گسترش زیادی در زمینه فروش آن باشیم.

با ارائه این محصول در بورس کالا می توان به فروش بیشتر و رونق بازار فروش آن امیدوار بود، بنابراین کنسانتره آهن به عنوان یکی از کالا های استراتژیک در صنعت فولادی کشور شناخته می شود و بازار آن با توجه به رونقی که اکنون دارد دارای پتانسیل بالقوه بالایی در جهت رشد می باشد و توجه ویژه دست‌اندرکاران این حوزه فعالیت اقتصادی را می طلبد.

کنسانتره برای فروش و عرضه در بازار های داخلی و بین المللی باید دارای استاندارد های لازم باشد که از جمله آن می توان به درصد وجود عناصر مختلفی همچون گوگرد و فسفر در آن اشاره داشت، همچنین کنسانتره باید کاملا عاری از عناصر اضافی و مضر باشد تا به لحاط کیفیتی مطابق با استاندارد های لازم باشد.

تولید کنسانتره آهن صادراتی با بالاترین کیفیت

تولید کنسانتره آهن صادراتی با بالاترین کیفیت تولید انواع کنسانتره آهن صادراتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق این مجموعه معتبر انجام می گردد و تمامی مراحل صادرات و فروش محصول طی مدت زمان کوتاهی انجام می گردد و ارسال آن به سراسر نقاط کشور نیز امکان پذیر می باشد.

عرضه این محصول به شیوه بی واسطه انجام می گیرد و به همین جهت با کسر هزینه‌ های واسطه‌ گری در نهایت محصول با قیمتی بسیار مناسب به دست خریدار می رسد، شما می توانید در قسمت تماس با ما با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید و اطلاعات تکمیلی در این زمینه را از آنان دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما