فروش عمده آهن اسفنجی کرمانشاه

آهن کاهش یافته مستقیم (DRI) که آهن اسفنجی کرمانشاه نیز نامیده می شود، از کاهش مستقیم سنگ آهن (به صورت توده، گلوله یا ریز) به آهن با کاهش گاز یا کربن اساسی تولید شده از گاز تولید می شود طبیعی یا ذغالی بسیاری از مواد معدنی برای کاهش مستقیم مناسب هستند. احیای مستقیم به فرآیندهای حالت جامد گفته می شود که اکسیدهای آهن را در دمای زیر نقطه ذوب آهن به آهن فلزی کاهش می دهد. 

فروش عمده آهن اسفنجی کرمانشاه

شناخت بهتر آهن اسفنجی کنسانتره

شناخت بهتر آهن اسفنجی کنسانتره آهن اسفنجی کنسانتره را می توان تقریباً به دو دسته تقسیم کرد: مبتنی بر گاز و مبتنی بر کربن. در هر دو مورد ، هدف از فرآیند حذف اکسیژن موجود در اشکال مختلف سنگ آهن (سنگ معدنی درجه بندی شده ، کنسانتره ، گلوله ، مقیاس ، گرد و غبار کوره و غیره) به منظور تبدیل سنگ معدن به آهن فلزی است. بدون ذوب شدن آن (زیر 1200 درجه سانتیگراد (2190 درجه فارنهایت). روند کاهش مستقیم نسبتاً کم مصرف است. فولاد ساخته شده با استفاده از DRI به سوخت بسیار کمتری نیاز دارد ، زیرا به کوره بلند بلند احتیاج نیست.

DRI اغلب با استفاده از کوره های قوس الکتریکی از فولاد ساخته می شود تا از حرارت تولید شده توسط محصول DRI بهره مند شود. مزایا فرایندهای کاهش مستقیم برای غلبه بر مشکلات کوره های بلند بلند ایجاد شده است. کارخانه های DRI لزوماً نباید بخشی از یک کارخانه یکپارچه فولاد باشند ، همانطور که در مورد کوره های بلند وجود دارد. هزینه های اولیه سرمایه گذاری و بهره برداری از کارخانه های کاهش مستقیم کمتر از کارخانه های تولید فولاد یکپارچه است و برای کشورهای در حال توسعه که منابع زغال سنگ کک سازی با کیفیت بالا محدود است اما ضایعات فولاد محدود است ، مناسب تر است.

به طور کلی برای بازیافت در دسترس است. هند بزرگترین تولید کننده آهن با کاهش مستقیم در جهان است. بسیاری از کشورهای دیگر از تغییرات روند استفاده می کنند. عواملی که به صرفه بودن DRI کمک می کنند: آهن با احیا مستقیم تقریباً دارای آهن آهن خوک است ، به طور معمول 90-94٪ آهن کل (بسته به درجه سنگ معدن خام) ، بنابراین ماده اولیه عالی برای کوره های الکتریکی مورد استفاده توسط مینی کارخانه ها ، به آنها امکان می دهد برای باقی مانده بار از قراضه کمتری استفاده کنند یا از فولاد درجه های بالاتر تولید کنند.

قیمت انواع آهن اسفنجی کرمانشاه

قیمت انواع آهن اسفنجی کرمانشاه مجموعه ما اقدام به عرضه ارزان قیمت آهن اسفنجی کرمانشاه نموده است. این آهن نوعی DRI است که به صورت داغ و مستقیم از کوره احیا به کوره قوس الکتریکی منتقل می شود و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در فرآیند احیای مستقیم از سنگ آهن دانه بندی شده یا سنگ طبیعی توده ای استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت انواع آهن اسفنجی کرمانشان با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما