فروش مستقیم آهن اسفنجی بافق یزد

فروش مستقیم آهن اسفنجی بافق یزد با هدف تامین نیاز بازار و انواع ساخت و سازهای ساختمانی با نازل ترین قیمت صورت می پذیرد و به منظور ارائه هر چه بهتر از طریق فروشگاه اینترنتی در اختیار خریداران محترم قرار داده می شود.
فروشنده آهن اسفنجی در سایه جلب رضایت و اعتماد مشتریان، محصولاتی را عرضه می نماید که از نظر سطح کیفی در بالاترین درجه قرار دارند و در فهرست کالاهای صادراتی قرار گرفته اند.

فروش مستقیم آهن اسفنجی بافق یزد

آشنایی با آهن اسفنجی نرمه

آشنایی با آهن اسفنجی نرمه آهن اسفنجی نرمه چیست؟ چه ویژگی هایی دارد و کاربرد آن در صنعت چیست؟ برای آشنایی با آهن اسفنجی نرمه و رسیدن به پاسخ این سوالات، پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب همراه ما باشید.
آهن اسفنجی طی فرآیندی کاملا مستقیم و بدون ذوب شدن در کوره، از سنگ آهن بدست می آید و مهم ترین کاربردی که دارد استفاده آن برای تولید آهن و فولاد می باشد می باشد؛ چرا که این ماده در مقایسه با ضایعات آهن که در روش های قدیمی برای تولید فولاد و ذوب آهن مورد استفاده قرار می گرفتند، دارای چگالی بیشتری است.
در واقع دلیل نامگذاری این آهن به اسفنجی، عدم وجود اکسیژن در آن و وجود حفره هایی بر روی آن است که از نظر شکل ظاهری به صورت قطعات کروی متخلخل در آمده است و شباهت زیادی به اسفنج دارند.
یکی از مهم ترین دلیل استفاده از این آهن ها، افزایش قیمت ضایعات آهن به دلیل کمبود آنها و آسیب زدن به محیط زیست می باشد که همین عوامل سبب شده که آهن اسفنجی نرمه نقش موثری در صنعت فولاد و اقتصاد کشور داشته باشد و به مرور جایگزین قراضه آهن گردد.
به طور کلی ویژگی ها و مزایای استفاده از آهن اسفنجی را می توان به صورت زیر خلاصه نمود:

  • دارای مواد زائد کمتری نسبت به قراضه آهن می باشند.
  • سبب بالا بردن کیفیت کار در فرآیند تولید آهن می شوند.
  • از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند.
  • دارای خطرات کمتری برای محیط زیست می باشند.

توزیع کننده برتر آهن اسفنجی بافق یزد

توزیع کننده برتر آهن اسفنجی بافق یزد با جمع بندی مطالب بالا می توان گفت که آهن اسفنجی یکی از ضروری ترین مواد در صنعت آهن سازی است که توانسته به سرعت جای خود را در بازار پیدا کند و مورد استفاده صنایع قرار گیرد.
توزیع آهن اسفنجی اغلب از کارخانه تولید کننده و پس از طی نمودن مراحل تولید به صورت کاملا مستقیم صورت می پذیرد و در اختیار شرکت های تولیدی قرار داده می شود.
به عنوان مثال سنگ آهنی که از معادن استخراج می شود کاملا ناخالص است و طی فرآیند های گوناگون تمامی ناخالصی آنها در کارخانه گرفته شده و به شکل و پودر و دانه های قهوه ای تیره در می آید و پس از قرار گرفتن در بسته بندی های مناسب، عرضه می گردد.
توزیع کننده برتر آهن اسفنجی بافق یزد به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان فعال در این زمینه آماده همکاری با شرکت ها و کارخانه های فولاد سازی و شمش ریزی می باشد و با در نظر گرفتن قیمت های مناسب فرصت خرید عالی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما