فروش مستقیم آهن اسفنجی میانه

آهن اسفنجی میانه به دلیل داشتن عیار بالا و میزان پایین عناصر زائد و مضر، به عنوان یکی از بهترین انواع آهن اسفنجی در کشور شناخته می‌شود. صنایع مختلفی مانند فولاد خریدار عمده این متریال هستند. فروش مستقیم آهن اسفنجی شهر میانه، توسط مرکز فروش بدون واسطه، شرایطی را فراهم نموده است که صنعتگران بتوانند با صرف کمترین زمان و هزینه این محصول را با کیفیت بالا تهیه نمایند. 

فروش مستقیم آهن اسفنجی میانه

آشنایی با آهن اسفنجی کم کربن

آشنایی با آهن اسفنجی کم کربن

آهن اسفنجی کم کربن یکی از مهمترین متریال هایی است که در فرآیند احیای مستقیم انواع مختلف کانی آهن تولید می گردد. در این فرآیند به منظور اسفنجی نمودن انواع مختلف سنگ آهن، اکسیژن موجود در اثر سنگ آهن به صورت کامل از بین برده می شود تا محصول حالتی اسفنجی به خود بگیرد.

این متریال در صنعت فولاد به منظور جایگزینی ضایعات آهن مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یکی از مهمترین متریال های مورد استفاده در صنعت تولید فولاد شناخته شده است. انواع مختلف سنگ آهن کم کربن دارای عیار مختلف است و میزان عنصر آهن موجود در آن متغیر است.

برای تولید انواع آهن اسفنجی دارای کربن پایین روش های مختلفی استفاده می شود که مهمترین آنها روش پایه گازی و روش زغال سنگ است. روشی که بر پایه گاز منجر به تولید سنگ آهن اسفنجی می‌گردد روشی پرکاربردتر و پربازده تر است.

استفاده از آهن اسفنجی دارای درصد کربن پایین موجب می گردد که نیاز به انواع ضایعات در فرایند تولید فولاد به حداقل ممکن برسد و به این ترتیب بر علاوه بر کاهش هزینه‌های اولیه تولید فولاد و آلیاژهای مختلف، این مقوله کمک شایانی به حفظ محیط زیست می نماید؛ چراکه استفاده از آهن اسفنجی برای محیط زیست بسیار بهتر از استفاده از انواع ضایعات فولادی است. 

توزیع کننده برتر آهن اسفنجی میانه

توزیع کننده برتر آهن اسفنجی میانه

کشور ما به عنوان یکی از مهمترین کشورهای صنعتی و تولید کنند در سطح آسیا شناخته می شود. استفاده از انواع سنگ آهن و فرآورده‌های آن از حدود ده سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

دو صنعت مهمی که به عنوان مصرف کننده سنگ آهن اسفنجی شناخته می‌شود صنعت ریخته گری و تولید فولاد هستند که به عنوان متقاضیان خرید عمده این متریال صنعتی، به دنبال مرغوب ترین محصول هستند.

مراکز مختلفی به عنوان مراکز فروش و توزیع آهن اسفنجی میانه فعال هستند که علاوه بر نمایندگی رسمی واحدهای تولیدکننده، یکی از مهمترین مراکز، شرکت توزیع اینترنتی آهن اسفنجی است.

مرکز توزیع کننده اینترنتی انواع سنگ آهن و فرآورده های حاصل از آن، مانند آهن اسفنجی، این محصول را با درصد پایین کربن و عیار بالا به صورت عمده ارائه می نماید. صنعتگران فعال در حوزه صنایع مبدا می توانند برای خرید عمده این محصول با قیمت استثنایی و منحصر به فرد از طریق شرکت پخش و فروش آنلاین اقدام نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما