فروش کلی آهن اسفنجی اردکان

 آهن اسفنجی اردکان شامل ترکیبات مختلفی چون لیمونیت، هماتیت، سیدیریت است. از آنجایی که سنگ آهن ها در طبیعت به صورت سنگ های مختلف دیده می شود درصد تولید سنگ آهن تاثیر بسیاری در کیفیت سنگ آهن تولید شده خواهد داشت.

مسئله فروش کلی سنگ آهن در ایران از مسائلی است که مورد توجه بسیار قرار گرفته شده است.

امید است در آینده نزدیک مسئولان مربوطه این بازار گوشه چشمی نشان دهند. 

فروش کلی آهن اسفنجی اردکان

همه چیز درباره آهن اسفنجی کنسانتره

همه چیز درباره آهن اسفنجی کنسانتره

مهمترین ویژگی آهن اسفنجی کنسانتره که مورد توجه قرار گرفته مسئله اقتصادی بودن آهن اسفنجی می باشد. می دانید که اقتصاد در کار و زندگی و دنیا مهمترین نقش را در احیای آن خواهد داشت. از آنجایی که آهن اسفنجی کنسانتره از کاهش – اکسایش سنگ آهن بدست می آید میزان هزینه مصرفی را در تولید شمش ها بسیار مقرون به صرفه می کند.

آهن اسفنجی کنسانتره از ذرات گرد و غبار موجود در هوا جلوگیری می کنند. آز آنجایی که گرد و غبارها از عوامل اصلی آلرژی به شمار می روند پس آهن های اسفنجی نقش بسیار خوبی در برابر این ذرات از خود نشان می دهند.

آهن اسفنجی کنسانتره را از سنگ آهن می سازند هم با حذف اکسیژن موجود در سنگ آهن که با استفاده از کربن ها صورت می گیرد. البته در کوره های بلند و با حرارت بالا این عمل صورت پذیر خواهد بود. به دلیل اینکه سنگ آهن به صورت گلوله است تولید آهن اسفنجی با درصد آهن آن با 65 ال 72 درصد انجام می شود.

قیمت روز آهن اسفنجی اردکان

قیمت روز آهن اسفنجی اردکان

قیمت روز آهن اسفنجی با توجه به آنالیز ورقهای آهن اسفنجی و اندازه ورق آنها در فروشگاهها و مراکز خرید تخمین زده می شود. شما می توانید با استفاده از سامانه های اینترنتی و وبلاگ های نمایندگی ها بدون صرف وقت و انرژی قیمت آهن اسفنجی را جویا شوید.

فروشنده ها و پایانه های اینترنتی با بیان ویژگی سطح کیفی آهن های اسفنجی و میزان پایداری آنها به صورت های مختلف مستقیم و عمده و تکی آنها را به فروش می رسانند. که در فروش عمده آهن های اسفنجی شما امتیاز دریافت تخفیف را از سامانه فروش مربوطه دریافت خواهید کرد . 

در فروش مستقیم هم بدون هیچ واسطه ای می توانید آن را فقط سفارش دهید، بقیه کارها هم با فروشنده خواهد بود. حتما قبل از خرید از قیمت آن مطلع باشید که شما را در خریدتان حتما کمک خواهد نمود.

هر چه درصد مگنیت موجود در آهن بیشتر باشد در قیمت آهن اسفنجی تاثیر بسزایی خواهد داشت ممکن است بعضی از سنگ آهن ها دارای ترکیبات فسفر و سیلیکات باشند و بعضی ها هم از هماتیت باشند که نوع دومش بهتر از اولی می باشد. چرا که ترکیبات فسفر اثر سویی بر خرده های آهن می گذارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما