قیمت امروز آهن اسفنجی در فروشگاه های معتبر کشور

آهن اسفنجی یکی از کاربردی‌ ترین مشتقات و فرآورده های سنگ آهن می باشد که در کارخانه های صنعتی استفاده زیادی دارد و با توجه به کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. قیمت آهن اسفنجی امروز با توجه به تورمات کنونی و افزایش نرخ ارز ثابت نمی باشد و با افزایش مواجه بوده است همچنین مواردی مانند کیفیت و روش تولید آن و .. هم بر قیمت مؤثر می باشند.

قیمت امروز آهن اسفنجی در فروشگاه های معتبر کشور

مراحل صادرات انواع سنگ آهن از کشور

مراحل صادرات انواع سنگ آهن از کشور سنگ آهن تولید شده در ایران به دلیل کیفیت‌ عالی و استاندارد بودن دارای مشتریان بسیاری در بازارهای خارجی می باشد و به همین منظور بهترین سنگ آهن توسط شرکت های صادر کننده معتبر به اغلب این کشورهای متقاضی صادر می شود. البته برای صادرات این محصول باید مراحل مختلفی طی شود که ابتدا باید مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه اخذ شود و سپس راهی گمرکات مرزی می گردد.

مراحل ترخیص کاری این کالا هم به این صورت است که باید هزینه های مربوط به انبارداری، ورودی گمرک و کارشناسی و .. به صورت کامل پرداخت شود تا کالا بتواند از طریق مرزهای دریایی و زمینی از ایران خارج شود و به کشورهای عراق، تاجیکستان، ارمنستان و ترکیه صادر گردد. صادرات آهن اسفنجی باعث ارزآوری خوبی برای کشورمان می شود و در افزایش اشتغال و درآمدزایی مؤثر است همچنین به رونق کسب و کار کمک کرده و باعث بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها می شود.

تولیدکنندگان آهن اسفنجی صادراتی در کشور

تولیدکنندگان آهن اسفنجی صادراتی در کشور در حال حاضر کارخانه های تولیدکننده متعددی در زمینه تولید آهن اسفنجی در شهرهای مختلف کشور در حال فعالیت می باشند. این تولیدکنندگان از بهترین انواع سنگ آهن در تولید این محصول بهره می برند و آن را طی مراحل مختلف و به روش میدرکس و یا کوره القایی با بالاترین کیفیت تولید می کنند و پس از آماده سازی در بسته بندی های محکم و بادوام‌ در وزن های مختلف راهی بازار فروش می کنند. این کارخانه های تولیدی در این امر رقابت زیادی با یکدیگر دارند‌ که مسلما هر چه کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر باشد، فروش هم بیشتر خواهد بود.

امروزه بازار خرید و فروش انواع آهن اسفنجی بسیار داغ می باشد که این امر به دلیل کیفیت درجه یک و کاربرد وسیع این محصول است که توانسته مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و اغلب آنها انواع آهن اسفنجی را به شکل کلی و با ارزان ترین قیمت خریداری می کنند. خریداران عمده انواع این محصول تولید کننده های فولاد و آهن می باشند که آن را مستقیم و بدون واسطه تهیه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما