قیمت امروز بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی

بریکت گرم آهن اسفنجی محصولی است که طی فرآیند هایی از آهن اسفنجی به دست می آید و تنها تفاوت آن با آهن اسفنجی این است که این نمونه در تکه های بزرگ و فشرده قالب گیری می شود. بریکت های گرم از آهن اسفنجی گرم در دمای ۶۵۰ درجه سانتی گراد به دست می آید که مقاومت آن چندین برابر گشته است. قیمت امروز بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی براساس درجه کیفی که دارد تعیین می شود. این قیمت های به روز را تورم ها دچار تحولات کرده اند. 

قیمت امروز بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی

ویژگی های بریکت گرم آهن چیست؟

ویژگی های بریکت گرم آهن چیست؟ بریکت گرم آهن دارای ویژگی های بارز و منحصر به فردی می باشد که از این ویژگی ها می توان به مواردی زیادی اشاره کرد از جمله: سطح ویژه پایین، دانسیته و استحکام مکانیکی بالا و مقاومت مطلوب در برابر اکسیداسیون. این محصول در برابر زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد و می توان تا مدت ها از آن نگهداری کرد.

شرکت های که با کمک این محصول قطعات و لوازمی را تولید می کنند نیاز به نمونه ای از آهن های اسفنجی دارند ماندگاری بالایی داشته باشد، در برابر سرما و گرما تغییر حالت، شکل و رنگ ندهد تا بتوانند در انبار های خود حجم بالایی از آنها را نگهداری کند. بهترین انتخاب برای این شرکت ها بریکت آهن گرم می باشد. این بریکت ها دوام زیادی دارند و توانسته اند با ویژگی های بارز و منحصر به فردی که در خود جای داده اند جایگاه ویژه ای را به دست بیاورند. 

فروش عمده بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی

فروش عمده بریکت گرم آهن اسفنجی صادراتی امروزه فروش بریکت گرم آهن اسفنجی در بازار ها با رشد چشمگیری مواجه شده است. فروش محصول به صورت عمده انجام می شود که با قیمت های مناسب تری در بازار ها همراه می باشد. فروش های عمده این بریکت گرم صادراتی به صورت مستقیم هم انجام می شود که در این روش تولید کننده خود طرف حساب شما است و به شما کمک می کند تا خرید خود را بدون واسطه انجام بدهید.

از میان برداشتن واسطه ها در فروش مستقیم باعث می شود تا محصول با نرخ نهایی خود تولید کننده به دست مشتری برسد. البته بدانید که فروش بریکت آهن به صورت آنلاین هم انجام می شود که در این روش شما می توانید به این سایت مراجعه کنید و پس از انتخاب حجم مورد نیاز خود مبلغ آن را پرداخت کرده و پس از ثبت سفارش محصول را درب محل تحویل بگیرید. با فروش عمده شما می توانید در قبال تهیه محصول با حجم بیشتر هزینه های کمتری را بپردازید. استقبال مصرف کنندگان از این محصول باعث شده تا هم حجم فروش ها بیشتر شود و هم حجم تولیدات افزایش بیابد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما