قیمت انواع آهن اسفنجی سبزوار

در بازار امروزه قیمت آهن، انواع مختلفی را از آهن آلات با قیمت های مختلف مشاهده میکنیم. یکی از این انواع آهن اسفنجی که در سراسر ایران عرضه و تولید می شود نوحه با کیفیت آهن اسفنجی آهن اسفنجی سبزوار است این نوع اهن در سبزوار به صورت آهن اسفنجی خام تولید می‌شود و عرضه آهن اسفنجی از سبزوار صورت می گیرد که قیمت آن طی چند ماه اخیر رشد داشته است.

قیمت انواع آهن اسفنجی سبزوار

آهن اسفنجی خام چه ویژگی هایی دارد؟

آهن اسفنجی خام چه ویژگی هایی دارد؟ آهن اسفنجی دارای ویژگی های خاص خود است که علت آن فرایند ساخت خاص آن است که آن را از انواع آهن آلات دیگر متمایز می کند آهن اسفنجی دارای مراحل ساخت بسیار خاص است در این مراحل ما همان آهن کلوخه را مصرف می کنیم.

در مراحل تولید آهن اسفنجی ما ابتدا باید که سنگ آهن های با درصد خلوص آهن بالا و یا اینکه آهنگ های زنگ زده را در کوره های مخصوص قرار دهیم در این کوره ها دمای ۱۸۰۰ درجه تا ۲۲۰۰ درجه داریم در این دما آهن ذوب نمی شود.

ولی با کمک مواد خاص فرآیند خاصی اتفاق می‌افتد در این کوره ها کربن خالص و یا مواد دیگر مانند آلومینیوم در اطراف کوه ها قرار می گیرد افزایش دما اتفاق افتادن فرایندهای شیمیایی باعث می شود که آهن پرداخت شده یا همان آهن اسفنجی تولید بشود.

آهن اسفنجی تولید شده هنوز ناخالصی هایی را دارد و فرآیند حذف اکسیژن آن باید اتفاق بیفتد برای این کار ابتدا این نوع آهن را دستگاه‌های میریزند تا خردتر و ریزتر می‌شود در این حالت دانه های اسفنج گونه به وجود می‌آیند و آهن حالت گرد به خود می گیرد.

در مرحله بعد مجدد به کوره بازگردانده شده و در انجا دمای بالا به دانه ها اعمال می شود تا اکسیژن گیری انجام شود فرایند اکسیژن گیری باز هم با کمک کربن خالص انجام میشود.

در این مراحل ما با مراحل کوتاهی می توانیم آهن را تولید کنیم و این ویژگی آهن اسفنجی است که اگر که به آهن نیاز داشته باشیم و زمان زیادی را برای خالص سازی آهن داشته باشیم میتوانیم بدون تولید شمش از آهن، آهن های مورد نیاز خود را تولید کنیم.

عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی سبزوار

عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی سبزوار

عرضه مستقیم این محصول باعث می شود که قیمت تمام شده آن برای مصرف کننده پایین بیاید و هم اینکه سود بیشتری نصیب تولید‌کننده بشوند مخصوصاً در بخش تولید آهن این امر برای تولید کننده و مصرف کننده بسیار مفید است.

برای خرید و عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی سبزوار می توان آن را از کارخانه آهن اسفنجی سبزوار و تولیدی های آهن بدون واسطه خریداری کرد. این فروشگاه ها هم بسترفروش اینترنتی را دارند و همین که توان به خود کارخانه های فروشگاه ها مراجعه کرد تا آهن را به صورت مستقیم خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما