قیمت انواع آهن اسفنجی صادراتی

آهن اسفنجی از مواد اولیه بسیار مرغوب و پرکاربرد می باشد که در بسیاری از صنایع مورد استفاده واقع می شود. در ادامه می توان ویژگی ها و خصوصیات آن را مشاهده نمود.

قیمت انواع آهن اسفنجی صادراتی با توجه به درجه کیفیت آن مشخص می شود و در دسترس فروشندگان و مشتریان قرار می گیرد. فروش این کالا به صورت عمده و قیمت ارزان است.

قیمت انواع آهن اسفنجی صادراتی

نشانه های باکیفیت بودن آهن اسفنجی کنسانتره

نشانه های باکیفیت بودن آهن اسفنجی کنسانتره

آهن اسفنجی کنسانتره طی عملیات و فرآیندهای مختلف و با تحت فشار قرار دادن آهن به دست می آید. این محصول به عنوان ماده اولیه در صنایع گوناگون به خصوص صنایع فولاد سازی به کار می رود.

از نشانه های با کیفیت بودن این ماده میزان آهن مورد استفاده و درجه بالای آن می باشد. این ماده دارای بافت کاملا یکدست و سازگار است که کیفیت آن را افزایش می دهد. میزان گوگرد و فسفر آن نسبت به آهن بسیار کمتر است.

استحکام بسیار بالایی دارد و در برابر هر گونه عوامل بیرونی مانند رطوبت، نور خورشید، سرما و حرارت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. انتقال و ذخیره سازی آن بسیار بالا است و جریان خوبی در مخازن و لوله ها ایجاد می کند.

هنگام بارگیری و حمل و نقل گرد و خاکی به وجود نمی آورد. در صورت نگهداری در کوره خطر انفجار بسیار کمی دارد و آسیبی به دیواره و کف آن به وجود نمی آورد. به دلیل داشتن کربن و اکسیژن کم مصرف انرژی بسیار پایین می باشد.

خرید کلی آهن اسفنجی صادراتی

خرید کلی آهن اسفنجی صادراتی

فروش آهن اسفنجی کنسانتره صادراتی در بازار داخلی آمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است که از دلایل اصلی آن می ‌توان به مزایا و خصوصیات ویژه آن اشاره کرد. این کالا دارای تنوع بسیار بالا است که هر کدام کاربرد های منحصر به فردی دارد که مشتریان می توانند از بین آنها به انتخاب هر کدام که دوست دارند دست بزنند.

جهت سفارش و خرید آهن اسفنجی در انواع گوناگون به صورت کلی می توان با فروشندگان حاضر در محل به صورت تلفنی و از راه دور ارتباط برقرار نمود و آن را به هر میزانی که می‌ خواهید سفارش دهید. تمامی سفارشات ثبت شده به سراسر کشور فرستاده می‌ شوند که سلامت کالا از سوی فروشندگان تایید شده است.

کارشناسان فروش همه روزه در دسترس هستند و آماده پاسخگویی و ارائه محصول به مشتریان عزیز می باشند. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و پاسخ خود را در اولین فرصت بگیرید.

علاوه بر بازار داخلی به فروش این محصول در بازار خارجی نیز پرداخته می ‌شود که نشان از مرغوبیت کالای ایرانی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما