قیمت بریکت گرم آهن اسفنجی HBI

بریکت گرم آهن اسفنجی HBI از ایمن ترین محصول محسوب می شود که در دنیا شناخته شده میباشد. زیرا از حمل و نقل آسانی برخوردار است. این نوع بریکت با توجه به خصوصیات بسیار خوبی که در مقایسه با نوع سرد آن دارد یکی از پرفروش ترین محصول می باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. همچنین انواع بریکت CBIC نیز در تناژ بالا قابل تامین می باشد.

قیمت بریکت گرم آهن اسفنجی HBI

بریکت سازی آهن اسفنجی نایین

بریکت سازی آهن اسفنجی نایین بریکت به چه معناست و چه کاربردی دارد؟ بریکت یک نوع بلوک های فشرده شده از زغال سنگ یا آهن اسفنجی می باشد که از فرآیند آن در فولادسازی مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. در این فرآیند دو دمای مختلف به ماشین بریک زنی داده می شود. به همین دلیل بریکت سازی را در دو دسته متفاوت قرار می دهند:

  • بریکت سازی گرم
  • بریکت سازی سرد

در بریکت سازی از مواد آهن اسفنجی معمولا در دمای بالاتر از 650 درجه صورت می گیرد. با توجه به موادی که به ورودی دستگاه ماشین بریکت زنی داده میشود دو محصول متفاوت تولید می گردد که عبارت است از بریکت گرم آهن اسفنجی و همینطور محصول دیگری به نام بریکت سرد آهن اسفنجی میباشد.

بریکت سازی توسط آهن اسفنجی دارای یک سری خواص می باشد و این خواص سبب شده تا حمل و نقل آن سریع تر صورت گیرد. از ویژگی این خواص شامل دانسیته پایین آن و استحکام مکانیکی آن، از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره نمود. به همین دلیل از آن در فولادسازی استفاده می کنند. بریکت سازی سرد در دمای 350 درجه سانتی گراد تولید می شود که کاربردهای زیادی در صنایع فولاد سازی و آهن دارد.

فروش بریکت گرم آهن اسفنجی از کارخانه

فروش بریکت گرم آهن اسفنجی از کارخانه استفاده از آهن اسفنجی در بسیاری از صنایع بزرگ کاربرد فراوانی دارد. از جمله در صنایع آهن سازی که از آن به وفور استفاده می شود. یکی از مشکلاتی که بریکت آهن اسفنجی با آن روبرو است ذخیره سازی و از همه مهمتر حمل و نقل آن است زیرا دارای هزینه زیادی می باشد و از محصولات پرریسک محسوب میشود.

کارخانه بریکت گرم نایین یکی از بزرگترین تولید کننده این محصول در دنیا می باشد. بیشتر کارخانجات در کشورمان بریکت سرد تولید می کنند به همین دلیل در حمل و نقل آن با مشکلات زیادی مواجه هستند. همان طور که می دانید بسیاری از شرکت های فولاد سازی جهت رفع این مشکل و همین طور ورود به بازارهای دنیا از بریکت سرد آهن و کربن استفاده می کنند.

اما تولید بریکت گرم تمامی این موانع را از سر راه خود برداشته است زیرا دارای یک ویژگی  مهمی است و آن اینکه این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن را دارد. امروزه کارخانجات کشورمان توانایی تولید این محصول را به خوبی در دست گرفته اند و در بازارهای خارجی نیز به خوبی درخشیده اند و از فروش بریکت آهن اسفنجی ارزهای زیادی نیز وارد کشور نموده اند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما