قیمت روز آهن اسفنجی صادراتی

آهن اسفنجی صادراتی یک محصول فلزی است که به روش مستقیم  سنگ آهن در حالت فشرده تولید می شود. این جایگزین برای انواع ضایعات آهن می باشد. روش ساخت آهن اسفنجی با توجه به بیرون کشیدن اکسیژن از سنگ آهن بدون مذاب  کردن آن است. مراکز ما در کشور اقدام به فروش بخصوص این محصول به صورت عمده نموده اند. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت آهن اسفنجی صادراتی مطالب زیر را بخوانید

قیمت روز آهن اسفنجی صادراتی

مزیت های آهن اسفنجی کم کربن

مزیت های آهن اسفنجی کم کربن

 آهن اسفنجی صادراتی در صنعت فولاد دارای کاربرد های فراوانی می باشد. در ادامه این مقاله به برخی از ویژگی های آن می پردازیم. آهن اسفنجی جایگزین برتر و فوق العاده قراضه فولادی برای ساخت فولاد است.

آهن اسفنجی ماده گوگردی کمی دارد. آهن سخت از آهن اسفنجی قابل تشخیص نیست. بنابراین آهن اسفنجی کم کربن یک ماده اولیه عالی برای کوره های برقی می باشد که در کارخانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و این امکان را برای آن ها به وجود می آورد که از ضایعات کم تری استفاده نمایند. آهن اسفنجی یکی از مهمترین مواد اولیه اساسی برای تولید اقلام مختلف فلز می باشد.

از دیگر مزایای این نوع آهن است که جایگزینی مناسب برای قراضه های فولادی است. همچنین برای مونتاژ فولاد توسط کوره های قوس الکتریکی  و کوره القایی لازم است. جالب است بدانید آهن اسفنجی ماده ای مناسب برای خنک کننده در مبدل های گیاهان ال دی یکپارچه است.

تولید آهن اسفنجی نسبت به خصوصیات آن بسیار حساس است. بنابراین بررسی خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مراحل اولیه به صورت جداگانه و ترکیبی بسیار ضروری است. مواد اولیه برای تولید آهن اسفنجی کم کربن ذغال سنگ و سنگ آهن دولومیت . غیر کک است. اندازه گیری مواد اولیه در فرایند تولید آهن اسفنجی نقش بسزایی دارد.

اندازه مورد نیاز سنگ اهن،میانگین اندازه ذرات، خواص فیزیکی و خواص شیمیایی محتوای باند در فرایند تولید آهن اسفنجی از ضروریات تولید است. لازم است بدانید در فرایند تولید آهن اسقنجی از دو نوع ذغال سنگ ،یعنی ذغال سنگ خوراک و ذغال سنگ تزریقی استفاده می شود.

استفاده از شارژ آهن اسفنجی یا برکت در کوره های قوس تاثیرات مشخصی در فرایند ذوب داشته باشد. بهره وری، قابلیت تولید و مصرف انرژی و بازدهی بالا از مشخصه های بریکت باکیفیت است

فروش کلی آهن اسفنجی صادراتی

فروش کلی آهن اسفنجی صادراتی

یکی از بهترین راه های سفارش  آهن اسفنجی کم کربن این است که به وب سایت های مختلف مراکز فروش آهن اسفنجی صادراتی مراجعه کنید و از یک خرید لذت بخش از میان آهن های مختلف در سایز و اندازه متفاوتی که در بازار می باشد می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. در این مجموعه قیمت آهن اسفنجی به وسیله برند های معتبر مراکز تولید کننده آمده است و خریدی لذت بخش را برای شما رقم می زند.

با خرید آهن اسفنجی صادراتی می توانید از مزایای ویژه این مجموعه بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما