قیمت روز آهن اسفنجی فولاد میانه

آهن اسفنجی مواد اولیه پر کاربردی است که در صنعت فولادسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع آهن اسفنجی با درصد متغیری از ترکیبات، فرآوری و تولید می‌گردد. میانه یکی از بزرگترین شهرها در حوزه تولید آهن اسفنجی در کشور است که محصولاتی مرغوب و صادراتی را تولید می‌کند. قیمت روز آهن اسفنجی فولاد میانه به صورت مستقیم با نوسانات بازار و کیفیت محصول در ارتباط است. 

قیمت روز آهن اسفنجی فولاد میانه

3 مورد از خصوصیات آهن اسفنجی باکیفیت

3 مورد از خصوصیات آهن اسفنجی باکیفیت

آهن اسفنجی، فرآورده‌ای است که از سنگ آهن به دست می‌آید و طی فرآیندهای شیمیایی، میزان اکسیژن موجود در آن به صفر می‌رسد تا حالتی اسفنج مانند پیدا کند. این متریال در گرید و سطح کیفی متفاوت تولید می‌گردد. مهمترین خصوصیات آهن اسفنجی با کیفیت در ادامه مطلب مورد آنالیز و بررسی قرار می‌گیرد:

  • آهن اسفنجی مرغوب محصولی است که درصد ترکیبات موجود در آن متناسب باشد. در آهن اسفنجی با کیفیت باید درصد آهن بسیار بالا باشد و درصد سایر ترکیبات مانند فسفر و کربن پایین باشد. چرا که آهن مهمترین عامل در مقاومت حرارتی محصولات فولادی محسوب می‌گردد و آهن اسفنجی مهمترین ماده اولیه در تولید انواع آلیاژ و فولاد است.
  • سنگ آهن مورد استفاده در تولید آهن اسفنجی مورد دیگری است که سطح کیفی آن در تولید محصولی اصیل مؤثر است. هرچه سنگ آهن دارای عیار بالاتری باشد، آهن اسفنجی تولید شده خالص‌تر خواهد بود.
  • آهن اسفنجیِ دارای درجه کیفی ممتاز دارای مقاومت حرارتی مطلوبی است. فرآیند تولید آهن اسفنجی بر پایه گاز بهترین روش برای عیار سازی و  فرآوری آهن اسفنجی است که بهترین و مرغوبترین محصول را به دست می‌دهد. آهن اسفنجی مرغوب طی فرآیند گازی تولید می‌گردد و کمترین آسیب را برای محیط زیست به همراه دارد. 

عرضه ارزان قیمت آهن اسفنجی فولاد میانه

عرضه ارزان قیمت آهن اسفنجی فولاد میانه

مواد اولیه مورد استفاده در صنعت فولاد از جمله مهمترین هزینه های عمده این صنعت ارز آور هستند. این مواد اولیه طیف وسیعی از آلیاژها و فرو آلیاژها را شامل می‌شوند که آهن اسفنجی یکی از مهمترین آنها است.

استفاده از آهن اسفنجی در فرآیند تولید فولاد دارای مزایای بسیاری است که کاهش آلودگی ‌های زیست محیطی و کاهش نیاز به ضایعات آهن و در پی آن کاهش هزینه ‌ها را شامل می‌شود و به همین علت در سال ‌های گذشته استفاده از آهن اسفنجی در فولاد سازی افزایش یافته است.

قیمت آهن اسفنجی متغیری است که وابسته به پارامترهای متعددی است که عمده ‌ترین آن کیفیت محصول، برند تولید کننده و نوسانات بازار مواد معدنی و صنعتی است. مراکز عرضه آهن اسفنجی به صورت بی واسطه، به منظور تامین بخشی از نیاز صنایع داخلی، این متریال را با حجم عمده و قیمت اقتصادی و استثنایی به فروش می‌رسانند. این مراکز علاوه بر تامین نیاز داخل، در حوزه صادرات آهن اسفنجی ارزان و مرغوب به کشورهای همسایه و کشورهای در حال توسعه آفریقایی فعال هستند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما