قیمت گندله آهن صادراتی در معتبرترین فروشگاه ایران

گندله آهن محصولی است که در فرایند ذوب سنگ آهن در کوره ها به دست می آید و از آن برای تولید کردن فلزاتی مانند آهن و فولاد استفاده می شود و از این رو از بازار فروش پررونقی در ایران و جهان برخوردار است، به روز ترین قیمت گندله آهن در ایران در معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده نمونه های صادراتی این محصول به مردم ارائه داده می شود، البته استعلام اینترنتی نرخ این محصول روش بهتری است.

قیمت گندله آهن صادراتی در معتبرترین فروشگاه ایران

عوامل موثر در افزایش کیفیت تولید گندله آهن

عوامل موثر در افزایش کیفیت تولید گندله آهن گندله آهن یکی از محصولاتی است که در صنایع ذوب آهن و از سنگ معدنی آهن به دست می آید و بعد ها از آن در صنعت ساخت فولاد و آهن استفاده های زیادی می شود چرا که موجب افزایش خلوص و مقاومت این فلزات خواهد شد، اما چند عامل مختلف در افزایش میزان کیفیت گندله تولید شده در کوره ها تاثیر دارند که در ادامه این مطلب بیان می شوند:

  • اول از همه باید به این نکته توجه کنید که برای تولید گندله هایی با درجه خلوص بالا باید سنگ های آهن را با دستگاه هایی خرد کرده و آن ها را به ذرات کوچکی تبدیل کنید، سایز قطعات سنگ آهن باید از چهل میکرون کمتر باشد تا گندله مرغوب حاصل شود.
  • بعد از خردایش سنگ آهن کنسانتره حاصل می شود و این محصول به طور طبیعی مقدار مشخصی رطوبت در داخل خودش دارد که اثر منفی بر روی کیفیت گندله می گذارد، پس اول باید تمام رطوبت داخلی کنسانتره آهن را خشک کنید.
  • در نهایت برای بالا بردن کیفیت گندله آهن در زمان تولید تمام خرده های به دست آمده از سنگ آهن را با کنسانتره ترکیب کرده و آن ها را برای احیا به داخل کوره های بلند وارد کنید.
  • باید از مواد خاصی برای افزایش میزان خلل و فرج های گندله و تقویت خاصیت متالورژیکی آن استفاده شود که این مواد شامل بنتونیت و مواد آلی هستند.

توزیع بی واسطه انواع گندله آهن باکیفیت در ایران

توزیع بی واسطه انواع گندله آهن باکیفیت در ایران شرکت هایی که در زمینه توزیع و فروش بی واسطه انواع گندله آهن با بهترین کیفیت در سطح ایران فعالیت می کنند به عنوان نمایندگی های مجاز و رسمی واحد های تولیدی این محصولات را در بازار عرضه نموده و آن ها را با در نظر گرفتن سود خیلی کمی به فروش می رسانند و با این کار موجب کاهش هزینه های خرید مردم می شوند.

شما عزیزان می توانید برای آشنایی با نحوه ی صادرات گندله درجه یک به سایر کشور های دنیا با مسئولان اداره بازرگانی ایران مشورت کنید و با راهنمایی آن ها به انتخاب مناسب ترین بازار برای عرضه و فروش محصول مورد نظر بپردازید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما