مراکز تامین آهن بریکت داغ

مراکز تامین آهن بریکت داغ در سراسر کشور به صورت گسترده وجود دارد. قیمت این محصول بر اساس نوع آن تعیین می شود که عبارتند از: بریکت گرم آهن اسفنجی، بریکت سرد آهن اسفنجی و بریکت نرمه آهن اسفنجی. این موارد همگی از انواع درجه یک این محصول به شمار می روند. از این کالا ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ دهند.. از بریکت آهن در بسیاری از واحدهای فولاد سازی استفاده به عمل می آید.

مراکز تامین آهن بریکت داغ

مزایای استفاده از آهن بریکت داغ در صنعت

مزایای استفاده از آهن بریکت داغ در صنعت مزایای استفاده از آهن بریکت داغ در صنعت سبب سهولت در صنایع می ‌شود و کار ساخت و ساز را ساده تر خواهد کرد. بریکت از فشرده سازی و ترکیب گرد و غبار زغال سنگ یا خرده آهن اسفنجی ساخته می‌ شود. بریکت آهن همان قالب فشرده شده آهن می ‌باشد. آهن بریکت داغ در صنعت دارای مزایایی می باشند که از جمله آنان عبارتند از:

  • قابلیت بازیافت پسماندهای فلزی،
  • قابلیت تنظیم درصد کربن،
  • دارا بودن درجه فلزی بالا،
  • چگالی بالا،
  • سهولت انتقال و ذخیره سازی،
  • کیفیت محصول،

همچنین این که بریکت داغ باعث تسهیل در حمل و نقل می ‌شود و مقاومت بسیار بالایی دارد، همچنین در صنعت فولاد مورد استفاده قرار می ‌گیرد، جایگزین خوبی برای آهن قراضه ها می باشد، تولید فولاد آلیاژی در سطح بالا می پردازد، شکل ظاهری آن به صورت کروی می باشد.

تولید محصولات نیازمند به افراد متخصص و باتجربه است. آهن بریکت داغ تحولی بزرگ در صنعت فولادی ایجاد نموده است. بزرگترین تولیدکنندگان آهن بریکت داغ در ایران می ‌باشند. صنعت آهن فولاد، از صنایعی می ‌باشند که از تکنولوژی بریکت سازی به صورت وسیع در آن استفاده شده است.

پخش کنندگان انبوه آهن بریکت داغ

پخش کنندگان انبوه آهن بریکت داغ پخش کننده انبوه آهن بریکت داغ در سراسر کشور به پخش این محصولات در سطح گسترده می ‌پردازد. چون این محصولات بسیار مورد استفاده در صنایع مختلف می باشند، بنابراین پخش این محصولات باید در سطح گسترده ای انجام شود. آهن بریکت داغ، با فشرده شدن آهن و در طی دمای بالا تولید شده است.

پخش آهن بریکت، برای واحدهای فولاد سازی در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تأمین آهن بریکت در دو فرآیند بریکت سازی سرد و بریکت سازی گرم می باشد. آهن اسفنجی در فرآیند احیای مستقیم سنگ آهن، تحت فرایند بریکت سازی به بریکت آهن اسفنجی تبدیل می‌ شود.

این محصول که کاربرد های فراوانی نیز دارد، به میزان بالایی خرید و فروش شده و پخش انبوه آن ها با استقبال بالایی رو به رو شده است. از موارد کاربردی آن می ‌توان به این موارد اشاره نمود: بریکت سازی زغال‌ سنگ، بریکت سازی کک، بریکت سازی آهن اسفنجی.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما