مراکز تولید عمده سنگ آهن صادراتی در ایران

سنگ آهن در ایران تولید شده طبق استانداردهای جهانی می باشد و تمام استانداردهای تولید آهن را دارا است به خاطر خلوص بسیار زیادی که دارد، این محصول طرفداران زیادی در خارج از کشور دارد. در اینجا مرکزی معرفی می کنیم که از مهمترین مراکز تولید عمده سنگ آهن صادراتی در ایران است، این مرکز سالهاست در زمینه تولید و صادرات این محصول فعالیت دارد و توانسته مازاد تولیدات خود را به صورت سنگ آهن و یا به صورت شمش های آهن به خارج از کشور ارسال نماید.

مراکز تولید عمده سنگ آهن صادراتی در ایران

میزان سهم ایران از صادرات سنگ آهن

میزان سهم ایران از صادرات سنگ آهن معادن سنگ آهن بسیار مختلفی در سطح ایران وجود دارد که می‌ تواند آهن مورد نیاز کشور را تأمین کند، ایران در زمینه معادن بسیار خودکفا است و انواع مختلف معادن طبیعی را دارا است که می تواند مواد اولیه مورد نیاز کشور را تامین نماید. حتی سالانه بخش عمده مازاد تولیدات برای صادرات عرضه می گردد از جمله همین سنگ آهن که جزو مواد اولیه بسیار مرغوب در تولید انواع مختلف محصولات آهنی و فولادی می باشد.

در اینجا می خواهیم به میزان سهم ایران در صادرات سنگ آهن بپردازیم و بیشتر در این مورد شما را آشنا کنیم. سنگ آهن به صورت خام و یا به صورت آهن به بازارهای جهانی عرضه می‌ شود و طرفداران بسیار زیادی در خارج از کشور دارد، تقریبا می‌ توان گفت که ۵۰ درصد سنگ آهن مورد نیاز کشورهای همسایه از ایران تامین می‌شود.

این کشورها معادن سنگ آهن ندارند و به خاطر اینکه سنگ آهن معادن سنگ آهن مختلف در ایران وجود دارد، تأمین سنگ‌ آهن مورد نیازشان از کشور ایران تامین می‌ گردد و بسیار باعث سودآوری زیاد برای کشور بوده و باعث می شود که بهترین نوع سنگ های آهن ایرانی برای صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه صادر گردد.

عرضه بی واسطه انواع سنگ آهن درجه یک در ایران

عرضه بی واسطه انواع سنگ آهن درجه یک در ایران سنگ آهن تولید شده در ایران بالاترین کیفیت را دارد و به خاطر خلوص بسیار زیادی که دارد و کم بودن سنگ و کلوخ در آن باعث شده این سنگ های آهن تولید شده در ایران از نظر کیفیت و مرغوبیت در بالاترین سطح جهانی باشد و به خاطر همین است که صادرات این محصول بسیار رونق زیادی دارد؛ این مرکزی که معرفی کرده ایم عرضه بی واسطه انواع سنگ آهن درجه یک در ایران را در اختیار دارد و به خاطر کیفیت بسیار بالا و همچنین صادرات بسیار زیادی که این محصول دارد مراحل ترخیص کاری آن بسیار راحت است و کاملا به صرفه برای صادرکننده است چرا که رمان و بهای کمتری بابت گمرک صرف می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما