مراکز پخش آهن اسفنجی شادگان

آهن اسفنجی شادگان جزء نمونه محصولات مرغوب و با کیفیت است که در کارخانه ها و شرکت های بزرگ و میزان انبوه تولید گردیده و در موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفته و همچنین دارای کاربرد های بی نظیر می باشد.

مراکز پخش آهن اسفنجی شادگان معمولا محصولات خود را به صورت عمده و کلی پخش می‌کنند و مشتریان و خریداران بتوانند با خرید کلی این محصولات از آنها در موارد مختلف استفاده کرده و با قیمت مناسب تهیه کنند.

مراکز پخش آهن اسفنجی شادگان

5 ویژگی مهم آهن اسفنجی کنسانتره

5 ویژگی مهم آهن اسفنجی کنسانتره

  1. اولین ویژگی مهم آهن اسفنجی کنسانتره می باشد که معمولاً این محصول حاصل ایجاد پریسه و همچنین گندله آهن می باشد که استحکام و مقاومت بسیار بالایی نسبت به تحمل وزن و همچنین شکستگی دارد که می‌توان از آن برای موارد مختلف راحتی استفاده کرد و همچنین به علت شباهت بسیار زیادی که به اسفنج دارد نقطه ذوب آن کاهش پیدا کرده و به راحتی می‌توان آن را ذوب کرد.
  2. از دیگر ویژگی های این محصول معمولاً می باشد که نمونه های مختلف آهن اسفنجی کنسانتره این قابلیت را دارند که به علت دارا بودن اکسید آهن نسبت به ایجاد زنگار مقاوم بوده و به همین جهت محصولات تولید شده توسط این محصول همگی نسبت به رطوبت مقاوم بوده و اصلاً زنگار نمی گیرند.
  3. از دیگر ویژگی‌های کنسانتره آهن می‌توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که به علت نقطه ذوب پایینی که دارد می توان آن را برای تولید انواع میلگرد و نبشی مورد استفاده قرار داد چرا که این دو محصول معمولاً به صورت آجدار و همچنین به صورت معمولی تولید می شوند پس باید مواد به کار رفته شده برای تولید آنها نقطه ذوب پایین داشته باشند تا به خوبی شکل گرفته و طراحی شوند و همین جا از کنسانتره آهن به علت نقطه ذوب پایین برای تولید این محصولات استفاده می‌کنند.
  4. چهارمین ویژگی کنسانتره آهن اسفنجی این می باشد که معمولاً این محصولات نسبت به اکسیژن و کربن نیز مقاوم هستند و چنانچه در مجاورت این دو قرار بگیرد دچار هیچگونه تغییر شکل یا تغییر حالت نمی شود.
  5. ویژگی بعدی کنسانتره آهن این می باشد که به علت دارا بودن کربن زیاد دارای طول عمر و دوام بسیار طولانی است و به همین جهت برای ساخت شمش فولاد و آهن از آن استفاده می شود.

قیمت انواع آهن اسفنجی شادگان

قیمت انواع آهن اسفنجی شادگان قیمت آهن اسفنجی شادگان از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار است چراکه معمولاً مراجعه کنندگان و افرادی که قصد تهیه این محصول را دارند سعی می‌کنند و فروشندگان مراجعه کنند که محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می‌رسانند و همین جهت فروشندگان این محصولات را برای جلب رضایت مشتریان به صورت کلی می‌فروشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما