مراکز پخش بریکت نرمه آهن اسفنجی

بریکت نرمه آهن اسفنجی نمونه های گوناگون و زیبایی دارد که از آن امروزه در صنایع مختلف از جمله صنعت تولید فولاد و همچنین دیگر صنایع استفاده های بی نظیری می شود که از لحاظ کیفی در رتبه بالا قرار داشته و دارای قیمت مناسب است.

مراکزپخش بریکت نرمه آهن اسفنجی تلاش دارند که محصولات خود را به صورت کلی به بازار پخش کنند و همین جهت آنها را بر اساس درخواست مشتریان که بیشتر خواهان خرید کلی این محصولات هستند بسته بندی کرده و با قیمت ویژه در اختیار آنها می گذارند.

مراکز پخش بریکت نرمه آهن اسفنجی

فرآیند تولید بریکت از نرمه آهن اسفنجی

فرآیند تولید بریکت از نرمه آهن اسفنجی تولید بریکت از نرمه آهن اسفنجی طی فرایندهای پیچیده و دشوار با استفاده از دستگاه ها و ابزارآلات فوق پیشرفته انجام می‌شود که در مرحله اول فرایند تولید این محصول معمولاً تهیه بریده های آهن و همچنین پریسه و دیگر تجهیزات مانند گندله و قطعات ریز آهن می باشد.

بعد از تهیه تمامی این محصولات تولید کنندگان می بایست آنها را درجه بندی کنند و بر اساس استحکام و همچنین ویژگی ها و مزیت هایی که دارند برای تولید نرم اسفنجی آنها را مورد استفاده قرار قرار می دهند که معمولاً بیشتر از گندله برای تولید محصول استفاده می‌کنند چرا که گندله استحکام و مقاومت بسیار بیشتری دارد و نسبت به پریسه بیشتر از آن استفاده می‌شود.

بعد از انتخاب محصول مناسب وارد فاز تولید بریکت آهن می‌شویم که تمامی این محصولات انتخاب شده را با استفاده از درجه حرارت مخصوص در مقاله های ویژه ذوب می کنند که در مرحله ذوب سازی باید اکسید آهن و یا اکسیژن که تمایل بسیار زیادی به ترکیب شدن با قطعات آهنی دارد از آنها خارج شود و کربن جایگزین آنها بشود و همین جهت درجه حرارت کوره کانورتر را کم کم اضافه می کنند تا اکسیژن به صورت تدریجی از درون آهن خارج شده و به مرور کربن جایگزین آن بشود.

در مرحله آخر معمولاً تمامی قالب های تولید شده را درون محیط باز با درجه دمای اتاق قرار می دهند تا تمامی قالب ها سفت شده و بعد آنها را با استفاده از وسایل مخصوص از درون قالب خارج کرده و برای تولید تجهیزات مختلف مورد استفاده قرار می دهند.

تولید کنندگان عمده بریکت نرمه آهن اسفنجی

تولید کنندگان عمده بریکت نرمه آهن اسفنجی دستگاه پخش بریکت آهن توسط تولیدکنندگان عمده آهن اسفنجی انجام می‌شود که این محصولات را با قیمت ارزان توسط وسایل حمل و نقل مخصوص به بازارهای مختلف از جمله بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی پخش می‌کنند و در اختیار مشتریان می گذارند و دارای فروشگاه های مجاز در اقصا نقاط دنیا هستند که مشتریان می‌توانند به این فروشگاه ها مراجعه کرده و محصولات را از آنها با قیمت ویژه تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما