مرجع عرضه آهن اسفنجی خام

مرجع عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی خام، بهترین و مرغوب‌ترین آهن اسفنجی تولید شده در شرکت‌های تولیدی معتبر را در طیف وسیعی از حیث درجه خلوص و قیمت عرضه می‌کند.

این مرجع با ارائه مستقیم و عرضه آهن اسفنجی و گندله آهن به صورت آنلاین، علاوه بر توزیع تخصصی این متریال، با حذف واسطه ها موجب می‌شود که آهن اسفنجی با قیمت استثنایی وارد چرخه تولید و صنعت گردد.

مرجع عرضه آهن اسفنجی خام

آهن اسفنجی خام چه کاربردهایی دارد؟

آهن اسفنجی خام چه کاربردهایی دارد؟

آهن اسفنجی خام جایگزینی قراضه و ضایعات آهن در ذوب فولاد است که نقش مهمی در کاهش هزینه‌های تولید و جلوگیری از هدر رفت سنگ آهن ایفا می‌کند و استفاده از این آهن، صرفه اقتصادی خوبی برای کشورهای فعال در زمینه صنعت فولاد و ذوب آهن به همراه دارد.

آهن اسفنجی خام با درجه عیار بالا یکی از مهمترین مواد اولیه ای است که در صنایع مختلف کاربرد دارد و مهمترین کاربرد آن همانگونه که گفته شد در صنعت فولاد است. همچنین یکی دیگر از کاربردهای آهن اسفنجی در فرآیند ریخته گری است که در کوره های القایی به عنوان جایگزین قراضه آهن استفاده می شود.

آهن اسفنجی به صورت غیر مستقیم در صنایع مختلفی از جمله صنایع تولید مواد معدنی، صنعت تولید مواد شیمیایی، صنعت تولید انواع کودهای شیمیایی و تولید انواع مواد شوینده کاربرد دارد.

کاربرد قراضه آهن به دلیل وجود گوگرد و فسفر و ترکیبات سمی در بسیاری از کشورهای دنیا کمرنگ شده است و استفاده از آهن اسفنجی به دلیل عیار بالا، گوگرد و فسفر کمتر و ترکیبات زائد کمتر نسبت به قراضه آهن در کشورهای پیشرفته و صنعتی رواج یافته است.

تولید کننده عمده آهن اسفنجی خام

تولید کننده عمده آهن اسفنجی خام

تولید آهن اسفنجی به دلیل کاربردهای عمده این متریال در صنایع مختلف خصوصا صنعت فولاد، در سالهای اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده است و انواع آهن اسفنجی و گندله آهن در مراکز تولیدی معتبر کشور و همگام با دانش روز دنیا در حوزه فرآوری آهن اسفنجی تولید می‌شوند.

کارخانجات معتبر تولید کننده عمده آهن اسفنجی خام، در تلاش هستند ضمن کسب جدیدترین دانش روز در زمینه فرآوری و تولید آهن اسفنجی، با به کارگیری دستگاههای پیشرفته صنعتی و استفاده از سنگ آهن مرغوب و خالص، بهترین و مرغوبترین آهن اسفنجی و گندله آهن را تولید و فرآوری کنند تا نیاز داخل را در سطح عمده تامین نموده و از واردات بی رویه این محصول جلوگیری کنند.

بخشی از تولیدات واحدهای معتبر تولید آهن و گندله آهن اسفنجی به دلیل مرغوبیت بالا، به عنوان محصولاتی صادراتی، به کشورهای مختلف مانند کشورهای همسایه و کشورهای حوزه الخلیج الفارسی ارسال شده و علاوه بر افزایش تبادلات اقتصادی، ارز آوری خوبی برای کشور به همراه دارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما