مرکز خرید نرمه آهن اسفنجی

مرکز خرید نرمه آهن اسفنجی، در حوزه عرضه و صادرات بهترین و خالصترین نوع این متریال صنعتی فعالیت می‌نماید. این مرکز تجارت انواع نرمه و گندله آهن اسفنجی به صورت بدون واسطه را گسترش داده است و نقش مهمی در تامین بخش کوچکی از نیاز صنایع تولیدی به ویژه صنعت فولاد به این مواد اولیه را با قیمت استثنایی تامین می‌نماید.

مرکز خرید نرمه آهن اسفنجی

فرآوری نرمه آهن اسفنجی چگونه است؟

فرآوری نرمه آهن اسفنجی چگونه است؟

در کارخانه تولید آهن اسفنجی به جدیدترین روش صنعتی پس از خرد کردن و غربالگری مواد اولیه، سنگ آهن، زغال سنگ و سنگ آهک مخلوط می شوند و در سطلهای ذخیره سازی با نسبت و درصدهای خاص شارژ می‌شوند.

در مرحله بعد با استفاده از سیستم شارژ اتوماتیک، مخلوط مواد اولیه در دستگاههای مخصوص ذوب فلز قرار داده می‌شوند. این تجهیزات توسط واگنها به کوره تونل منتقل می‌شوند و پس از ذوب شدن، احیا و خنک سازی، آهن اسفنجی تولید می شود. این محصول خرد شده و می‌تواند به صورت بریکت های سرد پودر آهن یا آهن اسفنجی تولید شود.

تجهیزات حمل و نقل و ذخیره سازی مواد، جداکننده های مغناطیسی، صفحه نمایش، کوره تونل، مشعل، واگن، دستگاهها ذوب، سیستم شارژ دستگاههای خرد کردن و فرز، دستگاه بریکتینگ و کوره احیا پودر آهن مهمترین تجهیزات صنعتی و مدرنی هستند که در کارخانه تولید آهن اسفنجی در فرآیند تولید و فرآوری این مواد اولیه صنعت فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ترکیب شیمیایی یکنواخت، دور ریز کمتر و ناخالصی حداقلی و مشکلات محیطی کمتر، آهن اسفنجی را به متریال ایده آل در صنایع فولاد سازی تبدیل کرده است و از این ماده برای ساخت انواع مختلف فولاد مانند فولاد ضد زنگ، فولاد ابزار، فولاد یاتاقان و فولاد فنر و سایر فولادهای آلیاژی استفاده می‌شود.

توزیع انبوه نرمه آهن اسفنجی

توزیع انبوه نرمه آهن اسفنجی

توزیع نرمه آهن اسفنجی در سطح انبوه و کلی، در بازار خرید و فروش بدون واسطه، این امکان را برای خریداران عمده و فعالان حوزه صادرات آهن اسفنجی فراهم آورده است که بتوانند بهترین محصولات را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه و خریداری نمایند.

مرکز فروش و تجارت آهن اسفنجی، بهترین تولیدات واحدهای نمونه و مطرح کشور را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌کند و اطلاعات کامل مربوط به انواع آهن اسفنجی، نرمه و گندله آهن را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

همچنین مرجع فروش بدون واسطه آهن اسفنجی، امکان دریافت مشاوره تلفنی در زمینه انواع محصولات ارائه شده به صورت آنلاین و تلفنی را ایجاد کرده است و خریداران عمده می‌توانند با استفاده از این امکان، از قیمت روز محموله‌های آهن اسفنجی کسب اطلاع نموده و نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

بازار فروش مستقیم آهن اسفنجی، این متریال را در محموله‌های استاندارد عرضه می‌نمایند و ارسال حجم بالای نرمه و گندله آهن اسفنجی و تحویل فوری به استان‌ها و شهرهای مختلف کشور را انجام می‌دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما