مرکز عرضه آهن اسفنجی

آهن اسفنجی دارای کاربرد متعددی در صنایع مختلف می باشد پس با توجه به کیفیت بالا و کارایی مطلوب از فروش بسیار خوبی برخوردار است و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور می باشد.

این روزها مرکز عرضه آهن اسفنجی این محصول را به روش های مختلف و به صورت کلی و یا جزیی به خریداران ارائه می کند و استقبال بسیار خوبی از خرید آن در داخل و خارج از کشور صورت می گیرد.

مرکز عرضه آهن اسفنجی

تولید آهن اسفنجی با استفاده از منابع گازی

تولید آهن اسفنجی با استفاده از منابع گازی

تولید آهن اسفنجی با استفاده از منابع گازی در شهرهای مختلف کشور صورت می گیرد. در روش تولید آهن اسفنجی به صورت میدرکس در اثر حرارت وارد شده کتالیست ها به اکسیژن و کربن تبدیل می شود و با اکسیژن گندله سنگ آهن ترکیب شده و سنگ آهن احیا می گردد و امروزه تولید انواع آهن اسفنجی به این روش بسیار مقرون به صرفه است و هزینه کمتری نسبت به روش های تولید دیگر دارد.

امروزه شرکت های تولیدی متعددی در مناطق مختلف مشغول تولید آهن اسفنجی می باشند و این محصول را با بهترین کیفیت و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن تولید نموده و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند.

آهن اسفنجی دارای ظاهری متخلخل بوده و کروی شکل است و دارای عیار بالای آهن می باشد.

این محصول در کوره های القایی و صنایع فولاد بیشترین کاربرد را دارد و با توجه به سطح کیفی بالا و عملکرد مطلوب فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و مشتریان زیادی دارد.

فروش کلی آهن اسفنجی

فروش کلی آهن اسفنجی

این روزها بازار فروش کلی آهن اسفنجی به دلیل کاربرد گسترده بسیار پررونق‌ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است. همان طور که می‌دانید در خرید و فروش عمده‌ قیمت پایین و مقرون به صرفه تر است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه داشته و فروشنده نیز در کوتاه ترین زمان محصول خود را به فروش می‌رساند.

یکی از معتبرترین مراکز فروش آهن اسفنجی با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

از مزایای خرید غیر حضوری می توان به تسریع و سهولت در امر خرید، ارسال محصول به نشانی مورد نظر خریدار، پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد، صرفه جویی در وقت، امکان مشاوره قبل از خرید کردن، آشنایی با شرکت های تولید کننده معتبر، امکان خرید عمده با هزینه ای مناسب و …. اشاره کرد که بر توجه به فراهم بودن شرایط و امکانات راحت و آسان اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما