پخش مستقیم آهن اسفنجی ارزان

پخش مستقیم آهن اسفنجی ارزان، توجه بسیاری از صنایع وابسته به آن را جلب کرده است در پخش مستقیم، شاهد آن هستیم که نمونه های ارزان قیمت از آهن اسفنجی با کیفیت بالایی به دست ما می رسد و خیال متقاضیان خرید آن را از هر نظر راحت خواهد کرد؛ مهم ترین امتیازی که پخش مستقیم این محصول داشته، اطمینان بالایی بوده که خریداران آن از بابت کیفیت و اصالت این دسته از محصولات خواهند داشت.

پخش مستقیم آهن اسفنجی ارزان

باکیفیت ترین انواع آهن اسفنجی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع آهن اسفنجی کدامند؟ تولید آهن اسفنجی، در فرایندی صورت می پذیرد که اکسیژن به صورت بی واسطه از سنگ آهن حذف شود، در چنین شرایطی به آهن اسفنجی دست می یابیم، در این پروسه، سنگ آهن ذوب نخواهد شد و در نهایت به شکل گندله های کوچک تخلخل دار درمی آید. آهن اسفنجی در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، کاربردهای وسیع و گسترده ای را در مصارف مختلف از خود به نمایش می گذارد.

انواع آهن اسفنجی باکیفیت:

  • اسلب
  • شمش
  • میلگرد

کیفیت این محصولات به دلیل عیار بالایی ست که دارند، باعث شده تا به عنوان یک جایگزین عالی برای ضایعات آهن از آن یاد شود؛ گفته شده که عیار آهن اسفنجی باکیفیت، حتی از آهن خام هم بیشتر است و این موضوع بسیار ارزشمند می باشد.

این دسته از آهن های باکیفیت، خالص و درجه یکی که از آن صحبت می کنیم، به شکل آهن های گرم کلوخه شده درآمده و به سهولت قابل حمل و نقل و البته نگهداری می باشند.

ترکیبات شیمیایی موجود در آهن های اسفنجی، یکنواخت بوده و زمانی که به جای آهن قراضه استفاده می شود، میزان نیتروژن ذوب به طرز قابل توجهی کاهش می یابد و این موضوع از هر نظر حائز اهمیت خواهد بود.

قیمت کلی بریکت آهن اسفنجی

قیمت کلی بریکت آهن اسفنجی بریکت آهن اسفنجی، در واقع همان آهن اسفنجی بوده که در قالب های فشرده قرار گرفته است در واقع آهن اسفنجی با استفاده از دستگاه های مخصوص به صورت فشرده درمی آید تا بدین ترتیب فرایند حمل و نقل و انبارداری آن آسان شود، طبیعتاً آهن اسفنجی با آن ظاهر متخلخلی که دارد، فضای بیشتری را اشغال کرده و نگهداری از آن سخت تر است و بریکت برای حل این مسئله، گزینه مناسبی ست.

قیمت کلی بریکت آهن اسفنجی بستگی زیادی به نوع آن دارد؛ همانطور که می دانید دو نوع بریکت سرد و گرم در بازار وجود دارد که هر کدام نرخ جداگانه ای دارد البته نباید از نقش کیفیت و خلوص بریکت به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آهن اسفنجی و بریکت آن غافل بود؛ بنابراین فرایند قیمت گذاری بر روی بریکت آهن اسفنجی، با بررسی های دقیق کیفی آن صورت می پذیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما