پخش کننده نرمه آهن اسفنجی عمده

ظاهر آهن اسفنجی به‌ صورت قطعات کروی یا همان گندله بوده که بسیار شباهت به اسفنج دارد و به همین دلیل به آن آهن اسفنجی گفته می شود. آهن اسفنجی دارای مقادیر بسیار بالایی از آهن بوده که امروزه با توجه به کمبود ضایعات آهن و افزایش قیمت آن و همچنین مشکلات زیست‌ محیطی استفاده از این محصول کاربردی بسیار رواج پیدا کرده است.

استفاده از نرمه آهن اسفنجی عمده، تحولی بزرگ در ریخته‌گری مداوم صنعت فولاد محسوب شده که پخش کننده نرمه آهن اسفنجی با توزیع این محصول کاربردی نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند.

پخش کننده نرمه آهن اسفنجی عمده

نکاتی در خصوص نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

نکاتی در خصوص نرمه آهن اسفنجی عیار بالا آهن اسفنجی ماده ی بسیار مناسبی جهت استفاده در کوره های القایی می باشد، از این رو اکثر تولید کنندگان به جای بکارگیری از آهن ضایعاتی از این محصول کاربردی و مهم جهت تولید شمش و سایر محصولات فولادی استفاده می نمایند.

جالب است بدانید که امروزه در کوره‌های القایی می توان تا ۵۰ درصد نرمه آهن عیار بالا را جایگزین ضایعات کرد. همچنین آهن اسفنجی در ریخته گری به سه شکل بیلت، اسلب و میلگرد کاربرد دارد.

بریکت نرمه آهن، به بلوک هایی گفته می شود که گرد و غبار زغال سنگ و ترکیب های دیگر مثل خرده های آهن ، پلیسه آهن، نرمه آهن، اسفنجی و خود آهن اسفنجی فشرده شده و در ادامه تبدیل به بریکت می شوند. بریکتی که از آهن اسفنجی به دست می آید برای بهبود وضع کارایی، ذخیره سازی و حمل و نقل و همچنین کمیت آهن اسفنجی مورد دید و توجه قرار گرفته و برای همین، صنعت ساخت بریکت، به منظور تولید محصولی بر پایه آهن اسفنجی با یک کیفیت خوب و مطلوب، تلاش می کند.

قیمت انواع نرمه آهن اسفنجی عمده

قیمت انواع نرمه آهن اسفنجی عمده قیمت نرمه اهن اسفنجی با توجه به فروش مزایده ای آن در اغلب موارد، بر اساس پیشنهاد خریداران تعیین می گردد. البته فروش در برخی از بازه های سال بدون مزایده بصورت قرارداد طولانی مدت از طرف شرکت های متعدد موجود در کشور اعلام می گردد.

برای اعلام قیمت نرمه اهن اسفنجی درهر بازه زمانی، نیاز به رصد قیمت روز فرآورده های میانی فولادی است. در عین حال بررسی آنالیز نرمه آهن اسفنجی برای مشخص نمودن کیفیت محصول، در تعیین قیمت نرمه اهن اسفنجی بسیار ضروری است. نرمه آهن اسفنجی برای تولید بریکت مورد استفاده قرار می گیرد و بریکت نرمه آهن اسفنجی به عنوان ماده شارژی وارد واحد فولادسازی می شود، بنابراین بالاتر بودن عیار آن به معنی بالا بودن ارزش آن و لذا بالاتر بودن قیمت نرمه آهن اسفنجی است. البته نرمه آهن اسفنجی کاربردهای صنعتی دیگری نیز دارد. به عنوان مثال ماده اولیه در تولید لنت خودرو متالیک است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما