کارخانه آهن اسفنجی گل گهر سیرجان

آهن اسفنجی که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف از جمله فولادسازی دارد، امروزه در بسیاری از مراکز کشورمان به صورت انبوه تولید می گردد. کارخانه آهن اسفنجی گل گهر سیرجان، از جمله مراکز تولیدی فعال در کشور ما بوده که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی ارائه نموده و توانسته نیاز بازارهای داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن تامین نماید.

این کارخانه با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، اقدامات بسیار ارزشمندی برای خرید و فروش این محصول نموده و توانسته صنایع وابسته را به دست آورد.

کارخانه آهن اسفنجی گل گهر سیرجان

مشخصات انواع آهن اسفنجی گل گهر

مشخصات انواع آهن اسفنجی گل گهر با احیای مستقیم سنگ آهن، آهن اسفنجی به دست می آید که این احیا با استفاده از زغال سنگ یا برخی از منابع گازی خواهد بود. مهمترین کاربردی که آهن اسفنجی دارد، در کوره های القائی می باشد که به عنوان جایگزینی عالی برای قراضه از آن یاد می شود.
در کشور ما به دلیل وجود منابع عظیم گاز و زغال سنگ، روند تولید آهن اسفنجی هم با موفقیت های بسیاری همراه است. از جمله کارخانه صنعتی گل گهر که آهن اسفنجی را به دو صورت گرم و سرد به بازار ارائه می نماید.

نوع گرم از این ماده برای مراکز تولید نورد گرم ورق و تختال نازک و نوع سرد از آن برای صادرات در نظر گرفته می شود.

ویژگی آهن اسفنجی گل گهر:

  • عیار این آهن اسفنجی بسیار بالا می باشد.
  • این آهن اسفنجی، در دو نوع کم کربن و پرکربن تولید می شود.
  • تولید این دو ماده در دو مگامدول احیای مستقیم گوهر و کوثر انجام می پذیرد.
  • آهن اسفنجی در این واحدها به صورت قطعات کروی و گندله شکل است. این محصولات ظاهر کاملاً متخلخلی دارند.

کارخانه تولید آهن اسفنجی گل گهر، که سالهاست در حوزه تولید آهن اسفنجی فعالیت دارد، توانسته نیاز واحدهای تولیدی در کشورمان را به بهترین شکل ممکن تامین سازند.

خرید آهن اسفنجی گل گهر سیرجان

خرید آهن اسفنجی گل گهر سیرجان خرید آهن اسفنجی مورد توجه بسیاری از واحدهای صنعتی در کشورما می باشد. خرید نمونه های پر کربن از آهن اسفنجی در دستورکار مراکز تولید شمش چدن و کلیه شمش های آلیاژی و نیز واحدهایی که از کوره قوس برای تولیدات خود استفاده می کنند، قرار دارد.

خرید آهن اسفنجی گل گهر سیرجان، که از نمونه های بسیار درجه یک و عالی از این محصولات به شمار می رود، امروزه مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد. این مشتریان انواع آهن اسفنجی را به صورت عمده از مراکز خرید آن سفارش می دهند و در مدت زمان نه چندان طولانی آن را به دست می آورند.

عمده بودن این سفارشات قیمت های مربوط به آن را تا حد زیادی کاهش می دهد که این می تواند صرفه اقتصادی فراوانی در خرید آن پدید آورد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما