کارخانه تولید نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

آهن اسفنجی، از انواع آهن می‌باشد که کاربردهای بسیار گسترده‌ای را در صنایع ذوب آهن دارد. همانطور که می دانیم کارخانه های تولید آهن اسفنجی، عیار بالا را در میان کارخانه های تولید آهن و صنایع فلزی تشکیل می‌دهند، که محل هایی برای فروش نرمه آهن اسفنجی عیار بالا و تولید نرمه آهن هستند. این کارخانه‌ها با مصرف سنگ اولیه آهن، آن را به فولاد تبدیل می‌کنند که برای مصارف گوناگون قابل مصرف خواهد بود.

کارخانه تولید نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

نرمه آهن اسفنجی عیار بالا چه مشخصاتی دارد؟

نرمه آهن اسفنجی عیار بالا چه مشخصاتی دارد؟ آهن اسفنجی، که به عنوان آهن احیا شده مستقیم نیز شناخته می شود از سنگ آهن هماتیت (اندازه 5 تا 18 میلی متر) با حذف اکسیژن توسط فرآیند احیای مستقیم با استفاده از زغال سنگ غیر کک کننده به عنوان سوخت و عامل احیا کننده در کوره دوار تولید می شود.

آهن اسفنجی، سرشار از آهن فلزی (آهن خالص) با ویژگی های شیمیایی و فیزیکی ثابت است. این انعطاف پذیری، فولادسازان را در آماده سازی شارژ کوره خود برای تولید فولاد های با کیفیت تر از آنچه که فقط با استفاده از ضایعات فولاد ممکن است فراهم می کند.

نرمه آهن اسفنجی عیار بالا مشخصات زیر را دارد:

محتوای آهن بالا و درجه فلزی شدن بالا

کیفیت یکنواخت و ثابت

محتوای گوگرد و فسفر کمتر

عناصر ناچیز اضافی مانند خرده فلزات

حداقل تولید گرد و غبار در هنگام جابجایی

قابلیت جریان خوب در سطل ها و نوار نقاله ها برای شارژ مداوم و بدون مشکل

در زیر هم مراحل تولید نرمه آهن اسفنجی عیار بالا آورده شده است.

فرایند کاهش در یک کوره دایره ای شکل (که شیبدار است و در محدوده سرعت از پیش تعیین شده می چرخد) در دمای تعیین شده (850 درجه سانتیگراد -1500 درجه سانتیگراد) انجام می شود.

شیب و حرکت دورانی کوره تضمین می کند که مواد خام از انتهای تغذیه به انتهای تخلیه کوره حرکت می کند و در طی این حرکت تبدیل واقعی سنگ آهن به آهن صورت می گیرد.

مواد تخلیه شده از کوره برای خنک شدن به یک خنک کننده دوار برده می شود و محصول خنک شده از ذغال سنگ جدا می شود. واکنش های اساسی درگیر به شرح زیر است.

سنگ آهن+کربن» آهن اسفنجی

عمده فروشی نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

عمده فروشی نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

همواره از میان روش های خرید و فروش یک محصول، عمده فروشی یک محصول پرسودترین کار خواهد بود. فروشندگان مختلف با عمده فروشی می‌توانند شرایط فروش مناسب تری را در اختیار خریداران قرار بدهند. این عمده فروشی ها میتوانند فروشگاه هایی که در سطح شهر ها و یا پلتفرم های اینترنتی وجود دارند باشند. ابن فروشگاه ها شرایط را برای عمده فروشی این محصول برای شما خریداران عزیز فراهم کردند. هر گونه سوال و یا پرسشی در مورد عمده فروش این محصول نحوه تحویل کالا و کیفیت محصولات دارید می‌توانید از پشتیبان های سایت ما بپرسید. خرید خوبی را برای شما آرزو میکنیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما