بازار توزیع بریکت آهن صادراتی

ایران و هند بزرگترین تولید کننده بریکت آهن در جهان می باشند. بریکت آهن ایرانی، هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی عرصه می شود و از این نوع آهن در صنایع مختلف استفاده های زیادی می شود و بسیاری از صنایع، خریدار و مصرف کننده این نوع آهن می باشند. این مجموعه از مراکز توزیع بریکت آهن صادراتی بوده و آن را با کیفیت و خلوص بالا و همچنین قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

بازار توزیع بریکت آهن صادراتی

بررسی سایز نرمال بریکت آهن صادراتی

بررسی سایز نرمال بریکت آهن صادراتی تولید بریکت، باعث استفاده بهینه از مواد کم بازده می‌شود. در بسیاری صنایع مختلف، برخی مواد جانبی تولید می شود که به دلیل ریز بودن قابلیت استفاده نداند ولی از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار هستند و دور ریختن این مواد باعث کاهش راندمان و ضررهای اقتصادی می‌شود.

در این هنگام تکنولوژی بریکت می تواند این مواد را به چرخه مصرف بازگردانده و باعث افزایش راندمان شود، از این تکنولوژی برای تولید بریکت آهن و فولاد، بریکت مواد معدنی از جمله زغال سنگ، بریکت مواد شیمیایی ، بریکت کودهای شیمیایی، بریکت مواد شوینده و بهداشتی و غیره اشاره کرد.

بریکت آهن همان آهن اسفنجی است که به صورت فشرده شده در آمده است و از احیای گندله سنگ آهن به دست می آید و جایگزین مناسبی برای آهن قراضه می‌باشد. تولید بریکت در کوره های القایی انجام می شود و از کاهش اکسیژن آهن به دست می آید. بریکت ها دارای خلوص ۸۵ تا ۹۵ درصد باشند.

از کاربردهای بریکت می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ از آنها در صنعت فولاد استفاده می شود و در کوره های القایی و قوس الکتریکی به عنوان شارژ جایگزین مورد استفاده قرار می گیرند. بریکت در کوره های بلند، باعث افزایش کیفیت بار فلزی و کاهش مصرف کک می شود.

بریکت به عنوان یک خنک کننده در کنورتور فولاد سازی مورد استفاده قرار می گیرد و برای تولید فولاد آلیاژی، به دلیل پایین بودن مقدار کربن و ناخالصی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید بریکت سازی قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و صنایع مختلف از آن برای ارتقا عملکرد فرایندهای خود استفاده می‌کنند. بریکت آهن در سایزهای مختلفی تولید می شود اما سایز نرمال آن ۱۴۵ در ۵۵ در ۳۵ می باشد.

قیمت خرید بریکت آهن صادراتی

قیمت خرید بریکت آهن صادراتی قیمت بریکت آهن به نوع بریکت و خلوص آن بسیار وابسته است. قیمت بریکت، همچنین به سایز بریکت، قیمت آهن، شرایط بازار، میزان عرضه و تقاضا و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد.

این مجموعه از مراکز خرید بریکت آهن صادراتی در سطح کشور می باشد. این مجموعه بریکت آهن صادراتی را با قیمت بسیار عالی و کیفیت مناسب به خریداران و مشتریان و صاحبان صنایع عرضه می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما