بازار خرید بریکت آهن اسفنجی

بریکت آهن اسفنجی به مواد سوخته حجیم شده و شکل گرفته شده می گویند، که به اضافه ی مواد سوختنی، قطعه ها و براده ی ریز و بزرگ از فلز و مقداری مواد آلیاژی دیگر در بازار خرید بریکت آهن اسفنجی مورد استفاده قرار می گیرد، و به شکل بریکت تبدیل می گردد. زغال چوب، و زغال سنگ و بریکت گیاهی از انواع بریکت آهن اسفنجی می باشد، که به آن خشته نیز می گویند.

بازار خرید بریکت آهن اسفنجی

آشنایی با بریکت گرم آهن اسفنجی

آشنایی با بریکت گرم آهن اسفنجی برای آشنایی با بریکت گرم آهن اسفنجی به قطعه های فشرده شده که از ریز ذرات و غبار زغال سنگ و موادی مانند براده آهن یا تکه های کوچک از آهن بریکت اطلاق می شود. پس بریکت اسفنجی آهن قالب حجیم شده آهن اسفنجی می باشد.

بریکت از اصلی ترین منبع های مهم واحد فولاد سازی می باشد، بریکت بنا بر اسمش شکل اسفجی مانند دارد و حجم بزرگی دارد که بسیار در صنایع به کار می آید. بریکت آهن اسفنجی رطوبت و اکسیژن را به خود می گیرد.

به سرعت قابل اشتعال می باشد و جابجایی آن بسیار سخت می باشد و لازم است نکات ایمنی به شدت رعایت شود، به همین دلیل این صنعت برای تولید بریکت گرم اسفنجی برای محیا کردن شرایط مطلوب گسترش پیدا کرده است.

بریکت آهن دو نوع دارد: بریکت آهن اسفنجی سرد و بریکت آهن اسفنجی گرم، بریکت آهن اسفنجی سرد همیشه از خاک و ذرات ریز آهن تهیه می شود، اما بریکت آهن اسفنجی گرم در طی مراحل تولید از آهن اسفنجی گرم با دمای بیشتر از 650 درجه تولید می شود.

پخش بریکت آهن اسفنجی به صورت مستقیم

پخش بریکت آهن اسفنجی به صورت مستقیم بریکت گرم آهن اسفنجی نزدیک به دویست سال در صنعت فولاد سازی سابقه ی قدیمی دارد، و از آن استفاده می شود. پخش بریکت آهن اسفنجی به صورت مستقیم اخیرا کاربرد بسیاری دارد، در پخش بریکت آهن در زمان طولانی مقداری مواد به وجود می آید که دیگر قابل استفاده نمی باشند.

در صورتی که در بعضی موارد خواهان بسیاری دارد و بسیار با ارزش است زیرا چون دانه های خیلی ریزی دارد، همانند مواد دانه درشت نمی شود از آن استفاده کرد. از مزیت های بریکت آهن اسفنجی این است که می توان آن را انبار کرد، با انبار کردن بریکت آهن اسفنجی می شود از آتش سوزی در هر شرایط از آب و هوا می شود جلوگیری کرد.

این امکان را به شما می دهد که بتوانید، مواد دیگر را به آن اضافه کنید. موادی مثل کربن، مواد آلیاژی و غیره…، بریکت آهن گرم و سرد طبق دمای آهن که وارد دستگاه می شود، تهیه می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما