توزیع انواع نرمه سنگ آهن

سنگ آهن، سنگ ها و مواد معدنی هستند که می توان از آنها آهن فلزی استخراج کرد. چهار نوع اصلی ذخایر سنگ آهن وجود دارد: هماتیت عظیم ، که بیشترین استخراج را دارد ، مگنتیت ، تیتانومغناطیت و سنگ آهن پیزولیت. رنگ این سنگ معدن ها از خاکستری تیره ، زرد روشن یا بنفش عمیق تا قرمز زنگ زده متفاوت است. وجود آهن، دلیل اصلی رنگ قرمز در بسیاری از سنگ ها و ماسه های قرمز است که یک عنصر کلیدی در فولادسازی است. نرمه سنگ آهن یکی از مهمترین محصولات مربوط به سنگ آهن است که میزان کربن کمی دارد و به راحتی مغناطیسی می شود.

توزیع انواع نرمه سنگ آهن

همه چیز در مورد نرمه سنگ آهن خام

همه چیز در مورد نرمه سنگ آهن خام

به نظر شما چرا باید فقط از نرمه سنگ آهن خامبرای تولید الکترومغناطیس استفاده نماییم؟

زیرا نرمه سنگ آهن، جریان الکترومغناطیسی را به صورت هموار امکان پذیر می کند، بنابراین الکترومغناطیس ایجاد می شود.

زیرا نرمه سنگ آهن، خاصیت مغناطیسی را برای مدت بسیار کوتاهی حفظ می کند. برای درک بهتر این موضوع، در نظر بگیرید که شما قصد ایجاد یک زنگ خطر دارید، تو ایجاد این زنگ هشدار، شما آهن ربایی نیاز ندارید که همیشه به زنگ بچسبد، در عوض به ماده ای نیاز دارید که به محض توقف عبور الکتریسیته از سیم پیچ ، خاصیت مغناطیسی را رها کند.

به طور کلی، نرمه سنگ آهن در مجموعه های مغناطیسی ، الکترومغناطیس های جریان مستقیم (DC) و در برخی از موتورهای الکتریکی استفاده می شود ؛ و می تواند میدان متمرکزی ایجاد کند که شدت آن تا 50،000 برابر شدیدتر از یک هسته هوا است. نرمه سنگ آهن ، یک نوع خاص از مواد مغناطیسی است که عموماً برای ساختن آهنرباهای الکتریکی استفاده می شود زیرا به راحتی مغناطیسی می شود و به محض حذف میدان الکتریکی القایی، مغناطیس خود را از دست می دهد.

به عبارتی، نرمه سنگ آهن ، می توانند مغناطیسی شوند اما مغناطیس خود را به سرعت از دست می دهند. این مواد معمولاً در لوازم الکترونیکی مانند ترانسفورماتورها و محافظ مغناطیسی استفاده می شوند.

برای کاربردهایی که مغناطیس اشباع بالا را پیش فرض می کنند اما به خاصیت مغناطیسی مشخصی نیاز دارند ، استفاده از یک ماده معمولی آهن یا فولاد توصیه نمی شود، در اینجا آنچه که مورد تاکید قرار می گیرد استفاده از نرمه سنگ آهن می باشد. نرمه سنگ آهن عمدتا در حوزه سیستم های مغناطیسی استفاده می شود، از ملموس ترین کاربردهای این نرمه می توان به استفاده از آن در کفش های یقه ای اشاره کرد.

مراکز خرید مستقیم نرمه سنگ آهن

مراکز خرید مستقیم نرمه سنگ آهن مطمئنا اگر که در فعالیت خود با برقراری جریان های الکتریسیته سروکار دارید، خرید نرمه سنگ آهن یکی از ملزومات اساسی شما خواهد بود. برای خرید آنلاین این محصول به وب سایت www.spongeirondri.com مراجعه و یک احساس خرید سریع و راحت را تجربه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما