توزیع کننده نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

آهن اسفنجی محصولی است که بر روی آن تخلخل هایی وجود دارد که باعث می شود حجم آن افزایش پیدا کرده و جرم آن کاهش پیدا کند؛ محصولی که از آهن اسفنجی به دست می آید نرمه آهن نام دارد که یکی از بهترین و اقتصادی ترین مواد اولیه برای تولید بسیاری از محصولات به شمار می رود.
این محصول توسط مراکز توزیع کننده نرمه آهن اسفنجی عیار بالا ارائه شده و در دسترس صنایع تولید کننده آهن و فولاد قرار می گیرد.

توزیع کننده نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

3 مورد از مزایای بریکت نرمه آهن اسفنجی

3 مورد از مزایای بریکت نرمه آهن اسفنجی یکی از بهترین شیوه هایی که می توان توسط آن اکسیداسیون آهن اسفنجی را در زمان حمل و نقل و همچنین انبار کردن کاهش داد، بریکت سازی می باشد؛ یکی از بهترین مواد اولیه برای تولید این محصول بریکت نرمه آهن می باشد که قابلیت ذخیره سازی و حمل و نقل محصول مورد نظر را افزایش می دهد.

در این قسمت به 3 مورد از مزایای بریکت نرمه آهن اسفنجی اشاره می کنیم:

  1. به طور کلی استفاده از بریکت آهن می تواند باعث افزایش بازدهی کوره های القایی شده و مصرف برق را به میزان چشمگیری کاهش می دهد؛ همچنین استفاده از بریکت از نظر اقتصادی نیز صرفه های فراوانی با خود به همراه دارد و از هدر رفت نرمه های آهن به دست آمده در کارخانجات تولید کننده آهن جلوگیری به عمل می آورد.
  2. تجربه نشان دهنده آن است که استفاده از بریکت آهن اسفنجی احتمال بروز آتش سوزی در مراکز تولید کننده انواع محصولات فولادی را به میزان فراوانی کاهش می دهد و از بروز حوادث گوناگون جلوگیری به عمل می آورد.
  3. استفاده از بریکت باعث کاهش ریسک حمل و نقل این محصول می گردد، زیرا نرمه های آهن اسفنجی زمانی که به بریکت تبدیل شوند می توان به راحتی آنها را از جایی به جای دیگر انتقال داد و از آنها برای تولید انواع و اقسام محصولات جدید استفاده کرد.

مراکز فروش نرمه آهن اسفنجی عیار بالا

مراکز فروش نرمه آهن اسفنجی عیار بالا محصولی که از طریق مراکز فروش نرمه آهن اسفنجی ارائه شده و در دسترس صنایع و کارخانجات مختلف قرار می گیرد در واقع ماده اصلی است که می توان از آن برای تولید بریکت استفاده نمود.

معمولاً برای تولید این محصول، آهن اسفنجی را به خوبی سرند کرده و آن ذرات ریزی که در نهایت باقی می ماند نرمه آهن نام دارد؛ لازم به ذکر است که قبل از اینکه نرم آهن اسفنجی به بازار ارائه شود در آزمایشگاه های کنترل کیفی کارخانجات تولید کننده به دقت آنالیز می شود و ترکیبات آن به خوبی بررسی می شوند و اگر از استانداردهای لازم برخوردار بودند، سپس در دسترس صنایع تولید کننده قرار می گیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما