تولید کننده آهن اسفنجی صادراتی

آهن اسفنجی یکی از تولیدات مهم کشور در کارخانجات آهن و فولاد محسوب می شود.این محصول از سنگ اهن ساخته می شود و همانند اسفنج دارای حفره در سطح خود می باشد.

چندین سال اخیر کشور ما در تولید آهن اسفنجی رشد بسیار خوبی داشته است ،به طوری که ایران رتبه دوم تولید کننده آهن اسفنجی صادراتی در جهان را کسب کرده است. کارخانه های تولیدی این محصول مفتخرند با عرضه آهن اسفنجی صادراتی به سایر کشورها توانسته اند ارز اوری بالایی ایجاد کرده و اقتصاد کشور ما را به صورت چشمگیری افزایش دهند.

تولید کننده آهن اسفنجی صادراتی

ناگفته ها در مورد آهن اسفنجی القایی

ناگفته ها در مورد آهن اسفنجی القایی معضل های بسیار زیادی در تولید آهن اسفنجی وجود دارد .خوشبختانه کارخانه های تولیدی ایرانی با کمک مهندسان با تجربه و دستگاه های پیشرفته با بهره گیری از کوره های القایی توانسته اند تا حدود زیادی این مشکلات را حل کنند.

در این مطلب قصد داریم ناگفته‌ها در مورد آهن اسفنجی القایی را بررسی کنیم. این محصول مزایا و کاربردهای بسیار زیادی دارد و توانسته بخش زیادی از موانع تولید آهن اسفنجی را بردارد.ز مزایای این محصول با این روش القا می توان به تولید فولاد با کیفیت بهتر، کاهش 5تا 10درصدی قیمت فولاد، انبار سازی و انتقال آسان تر در زمان تخلیه بار، ماندگاری بیشتر کوره، کم کردن عناصر مزاحم اشاره کرد.همه این مزایا دلیل کافی ارجحیت تولید اهن اسفنجی در کوره های القایی نسبت به سایر روش هاست.

در تولید فولاد از کوره های القایی عواملی زیادی تاثیر گذارند. نوع کوره، دمای مناسب ، کارکرد دستگاه ها و نحوه نظارت مسوولان کارخانه در کیفیت و اندازه تولید آهن اسفنجی موثر هستند.با این وجود این روش تولید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین روش تولیدی محسوب می شود که در اکثر کارخانه های فولاد و اهن به کار گرفته می شود.

توزیع کننده آهن اسفنجی صادراتی

توزیع کننده آهن اسفنجی صادراتی خوشبختانه چندین سال اخیر توزیع آهن اسفنجی به علت قیمت پایین تر و شرایط تولیدی آسان تر ،علاوه بر ایران به کشور های دیگر هم انجام می گیرد که تامین کننده نیازهای داخلی و خارجی هستند.

شرکت های تولید کننده آهن اسفنجی با کادری مجرب و مهندسان خبره و تحصیل کرده با کمک دانش علمی و دستگاه های پیشرفته به صورت شبانه روزی به تولید و عرضه محصول می پردازند. با استفاده از روشهای نوین تولیدی و دستگاه های پیشرفته تر میزان تولید به صورت چشمگیری افزایش و موجب رشد صنعت تولید اهن شده است.

اگر به دنبال نمایندگی فروش داخلی و یا صادرات هستید، میتوانید با مسئولان کارخانه‌های تولیدی در این زمینه ارتباط تلفنی یا حضوری گرفته و مشاوره های لازم را از نحوه فروش و میزان قیمت دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما