تولید کننده بهترین بریکت آهن عمده

بریکت معمولا ماده ای فشرده و سوختنی است ، بریکت آهن همان فشرده شده ی آهن اسفنجی است. در طی تولید مستقیم و احیا شده آهن اسفنجی مقدار کمی به شکل نرمه آهن اسفنجی در میاید.لجن آهن اسفنجی در ابتدا ضایعات آهن اسفنجی بود که هیچ استفاده ای نداشت اما با پیشرفت تکنولوژی به ماده ای با ارزش برای تولید انواع میله یا میلگرد ها استفاده می شود.حمل و نقل بریکت آهن عمده به دلیل اشتعال زایی و غیر سایشی بودن بسیار سخت است.

تولید کننده بهترین بریکت آهن عمده

کاربرد بریکت آهن در ریخته گری

کاربرد بریکت آهن در ریخته گری بریکت آهن در صنعت فولاد کشور نقش دارد. بریکت آهن در صنعت فولاد نقش بسیار مهمی دارد و همچنین جایگزین ضایعات آهن است که با استفاده از این ماده می توان میزان بسیار زیادی از مواد اولیه ذوب را فراهم نمود.با استفاده از بریکت در کوره های القایی می توان آن را جایگزین قراضه کرد و اما استفاده از بریکت آهن ریخته گری را نیز متحول کرده است.ریختگی فرایند شکل دادن به فولاد است .بریکت آهن پس از ذوب و احیا در فولاد سازی در فرایند ریخته گری به به شکل محصولات مورد نیاز غالبا سه شکل تختال و شمش و میلگرد در میاید.در کل استفاده از بریکت در هر صنهتی مزایای زیادی دارد و استفاده از آن در حال افزایش است.یکی از مرایای بسیار خوب بریکت این است که به راحتی قابل انبار کردن است و همچنین امکان افزودن مواد دیگر به بریکت در صورت نیاز نیز وجود دارد.

لازم به توضیح است که بریکت ها به دو نوع سرد و گرم وجو دارند که هرکدام مزایای خاص خود را دارند به عنوان مثال استفاده از بریکت سرد نیاز یبه گندله سازی ندارد و پسماند های فلزی قابل بازیافت هستند و سهولت انتقال از اندک مزایای بریکت سرد هستند.

در مورد بریکت گرم مزایایی وجود دارد که از جمله ی آن می توان نام برد میزان چگالی پایین و استحکام مکانیکی بالا.

شرکت عرضه بریکت آهن عمده

شرکت عرضه بریکت آهن عمده امروزه در کشورمان ایران و همینطور هند و چین و روسیه تولید کننده بریکت آهن هستند.کشورمان نه تنها در تولید بلکه یکی از بهترین عرضه کننده های بریکت آهن در سراسر جهان است که در هند و روسیه و مکزیک و عربستان سعودی هم عرضه بریکت آهن صورت می گیرد.مهم ترین مقصد صادرات ایران هند و عمان و سوریه هستند.

همانطور که گفته شد بریکت به دو نوع سرد و گرم تولید می شود که هردوی انها در بازار موجود است.این محصول توسط کارخانه های زیادی تولید می شود و با بهترین و به روز ترین قیمت به مردم عرضه می شود و در مراکز فروش و یا نمایندگی های فروش به دست خریدار می رسد.

در شهر هایی همچون اصفهان و یزد و کرمان این محصول با بالا ترین کیفیت به علت استفاده از تکنولوژی مدرن و پیشرفته تولید می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما