تولید کننده نرمه آهن اسفنجی درجه یک

قیمت نرمه آهن اسفنجی درجه یک درا در حقیقت تولید کننده این محصولات مربوط به این کار مشخص می کنند، نرمه آهن درجه یک از آن دسته محصولاتی می باشد که از آن بریکت تولید می شود، این نرمه آهن ها محصول تولید شده از احیای سنگ آهن می باشند، دارای عیار بالایی می باشند و ارزش بسیار بالایی نیز دارند. ظاهر آن دایره مانند است و در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است.

تولید کننده نرمه آهن اسفنجی درجه یک

مختصری درباره فرآیند تولید نرمه آهن اسفنجی

مختصری درباره فرآیند تولید نرمه آهن اسفنجی در اینجا می خواهیم توضیح مختصری درباره فرآیند تولید نرمه آهن اسفنجی و انواع مختلف آن برای شما دنبال کنندگان بدهیم که این گونه محصولات ارزنده درجه یک از احیای سنگ آهن تولید شده و بدون دخالت و بدون احتیاج به ذوب و کوره اکسیژن تولید شده و این موارد در ساخت آن حذف می شوند.

نرمه آهن اسفنجی درجه یک از عیار بسیار خوبی برخوردار می باشد . نرمه آهن درجه یک بعد از مرحله ی ذوب و و ریخته گری به تهیه سه محصول دیگر از جمله شمش، میلگرد، و تختال کمک می کند، باید در همه ی صنایع به این فکر کنیم که از هر چیزی بهترین استفاده را انجام دهیم و چیزی هدر نرود به ویژه این امر در صنعت فولاد بسیار مورد اهمیت می باشد.

با توجه به این که نرمه آهن اسفنجی با کیفیت درجه یک از احیای مستقیم آهن حاصل می شود، چیزی حدودا کمتر از ده درصد از مواد آن از احیای مستقیم حاصل می شود.

عرضه بدون واسطه نرمه آهن اسفنجی درجه یک

عرضه بدون واسطه نرمه آهن اسفنجی درجه یک در تولید نرمه آهن اسفنجی باید بدانیم نرمه آهن خود به خود کارایی ندارد، اما با مخلوط شدن با مواد دیگر تبدیل به بریکت آهن می شود و مورد استفاده قرار می گیرد، برای عرضه نرمه آهن اسفنجی شرکت ها به صورت آنلاین این اقلام درجه یک را به فروش می رسانند و معامله انجام می دهند که از مزایای خوب این کار عرضه بدون واسطه نرمه آهن اسفنجی درجه یک است.

از دیگر کاربردهای نرم آهن های اسفنجی درجه یک می توان در واحد تولید لنت ترمز ماشین، نام برد که انواع آن مانند متالیک، سرامیکی، که در تولید لنت ترمز فلزی ماشین ها بکار می روند، بنابراین یکی از بهترین روش های استفاده از نرمه آهن درجه یک جلوگیری از تلف شدن و برگرداندن آن به چرخه فولادسازی می باشد.

نرمه آهن اسفنجی با کیفیت و درجه یک با سیلیکات مخلوط شده و بر اثر فشار و حرارت بالا در قالب بریک بعنوان محصول مناسب برای کوره ذوب می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. به روش های مختلفی می توان آن ها را تهیه و خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما