تولید کنندگان بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)

با وجود معادن بسیار در کشور، برخی کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مجهز و علم و دانش افراد خط تولید خود را انواع سنگ آهن قرار داده اند که یک نوع آن، بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)می باشد. به دلیل آن که در بسیاری از موارد، استفاده از این نوع بریکت امری اساسی و ضروری می باشد و در کشور خرید آن به وفور صورت می گیرد، تولید کنندگان بریکت گرم آهن اسفنجی(HBI) به تولید گسترده دست زده اند.

تولید کنندگان بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)

ویژگی های بریکت گرم آهن اسفنجی پر کربن

ویژگی های بریکت گرم آهن اسفنجی پر کربن در صورتی که قصد خرید بریکت آهن پر کربن را دارید. آیا از ویژگی های بریکت گرم آهن اسفنجی پر کربن اطلاعی دارید؟ این اطلاعات را از افرادی که در این رشته تجربه کافی دارند، می توانید پرس و جو نمایید و یا همراه ما باشید تا در مورد برخی از ویژگی های آن توضیح مختصری به شما ارائه کنیم.

  1. در ابتدا به این نکته باید اشاره کرد که شکل این نوع بریکت به صورت گرد و کوچک می باشد، به همین خاطر از وزن سبکی برخوردار است.
  2. در بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)همان طور که از اسم آن پیدا است، مانند اسفنج سوراخ سوراخ دارد، علاوه بر آن که مانند زغال از رنگ تیره ای برخوردار می باشد.
  3. در این نوع از سنگ آهن، ساختاری منظم و سفت دیده می شود، همچنین اصلاً دارای مواد سمی نمی باشند و بسیار خالص نیز هست.
  4. با استفاده از بریکت آهن پر کربن، در مصرف انرژی صرفه جویی و خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد، علاوه بر آن که به محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.

فروشندگان بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)

فروشندگان بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در فروش بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)شرایط کاری برای افراد بسیاری محیا شده است. این افراد تلاش می کنند تا به صورت عمده و بی واسطه بریکت را تهیه و عنوان فروشندگان بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI)را با قیمتی مناسب و ارزان تر از بازار به دست گیرند.

در صورت خرید مستقیم از فروشندگان بریکت گرم آهن، در قیمت به شما تضمین داده می شود، علاوه بر آن که در این معامله سود مناسبی خواهید برد. به دلیل آن که تولید بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) نوعی از آهن می باشد و افراد سودجو و دلالان بسیاری در بازار، قیمت فروش را بالا می برند.

با نوسان قیمت مواجه هستیم، به همین خاطر اتحادیه، بر روی کار آمده است و قیمت را بر اساس اندازه، درجه و بسیاری دیگر از موارد تعیین و سپس جهت فروش به بازار عرضه می نماید. پس پیشنهاد می شود، قبل از اقدام به خرید حتماً استعلام قیمت داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما