خرید عمده آهن بریکت گرم ارزان

آهن بریکت گرم دارای انواع مختلف با نمونه های متفاوت است که از آن در موارد گوناگون امروز استفاده های بسیار زیادی شده و همچنین دارای کیفیت بسیار مرغوب میباشد و توسط کارخانه ها و شرکتهای بزرگ تولید می گردد.

خرید آهن بریکت گرم ارزان معمولا از مراکز مخصوص با قیمت ویژه انجام می‌شود که تمامی خریداران می‌توانند این محصولات را حتی به صورت کلی با قیمت کارخانه از فروشندگان تهیه نمایند.

خرید عمده آهن بریکت گرم ارزان

بررسی دمای مناسب برای تولید آهن بریکت گرم

بررسی دمای مناسب برای تولید آهن بریکت گرم دمای مناسب برای تولید آهن بریکت معمولاً متفاوت می باشد که در این مقاله معمولاً تلاش داریم همه چیز درباره تولید این محصول را بررسی کنیم تا مشتریان و خریداران با مطالعه این مقاله آشنایی کامل با روشهای تولید این محصول داشته باشند و بتوانند آن را به نحو احسن تولید کرده و دمای مناسب برای آن را تنظیم کنند.

بسته به نوع آهن بر اینکه معمولاً دمای استفاده شده برای آن متفاوت است به عنوان مثال برای آهن برکت ساده معمولا از دمای ۷۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد در کوره های مخصوص به نام کانورتر برای ذوب کردن و همچنین تولید آهن بریک استفاده می‌شود که معمولاً افراد تلاش می کنند این محصولات را به صورت کلی در قالب های مخصوص کانورتر بریزند و آنها را تولید نمایند.

یکی از انواع آهن بریکت گرم معمولاً نمونه‌های اسفنجی است که برای تولید آن نیاز به دمای پایین تر نسبت به نمونه‌های ساده می باشد و معمولاً از دمای ۶۰ درجه سانتیگراد می توان به راحتی استفاده کرد و نمونه‌های اسفنجی آهنگری کرونر نمود چرا که این نمونه‌ها نقطه جوش پایین‌تری داشته و همچنین به علت وجود سوراخ های مخصوص که شباهت زیادی به اسفنج دارند نقطه ذوب آنها کاهش پیدا کرده است.

معمولاً از روش‌های مختلف برای تولید آهنگ نمبریک استفاده می‌کنند برخی از روش ها معمولا مخلوط کردن این آهن بود در مجاورت نیتروژن و اکسیژن می باشد که چنانچه از این روش برای تولید آن استفاده می کنید باید دقت کنید که دمای مناسب برای تولید آهن در این روش حدود ۱۰۰ درجه سانتیگراد است که باید در اندک زمانی این دما به نقطه مورد نظر رسیده تا به راحتی محصولات ذوب شوند و آماده برای قالب ریزی و تولید محصولات دیگر از جمله میلگرد و همچنین نبشی باشند.

توزیع کنندگان عمده آهن بریکت گرم ارزان

توزیع کنندگان عمده آهن بریکت گرم ارزان توزیع آهن بریکت توسط توزیع کنندگان بزرگ در مراکز مخصوص انجام می شود که تمامی این توزیع‌کنندگان تلاش می‌کنند محصولات خود را به صورت عمده و کلی به بازارهای مختلف از جمله بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی توزیع کنند چرا که این محصولات به علت قابلیت های متعدد دارای خواهان و طرفداران بیشمار در کشورهای خارج مانند افغانستان و پاکستان نیز هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما