خرید عمده لجن آهن اسفنجی صادراتی

خرید عمده لجن آهن اسفنجی صادراتی به صورت های مختلف اعم از گلوله، گُندُله (گلوله های تولید شده از نرمه یا خرده های آهن که کروی هستند) و در عیارهای گوناگون به صورت مستقیم برای کاربران امکان پذیر است. لجن آهن اسفنجی که به آهن اسفنجی نیز معروف است به دلیل ویژگی های خاصی که دارد محبوب بسیاری از مهندسان و تکنسین های صنایع متفاوت می باشد.

خرید عمده لجن آهن اسفنجی صادراتی

شاخصه های بارز لجن آهن اسفنجی پر کربن

شاخصه های بارز لجن آهن اسفنجی پر کربن

به طور کلی لجن آهن اسفنجی به دلیل وجود منافذ و حفره های ریزی که دارد به این اسم شهرت یافته است و با توجه به کمبود منابع آهن و رو به اتمام بودن مخازن آهن بسیاری از معادن استفاده از آهن اسفنجی کاربرد گسترده تری یافته است به طوری که در حال حاضر 5% فولاد جهان از لجن آهن اسفنجی تولید می شود.
لجن آهن اسفنجی پر کربن در واقع ترکیب آهن و کربن است که در اصطلاح عامیانه و غیرتخصصی به چدن معروف است که امروزه نه تنها این ترکیب به دلیل ویژگی های خاصی که دارد نه تنها کاربرد وسیعی در صنایع متفاوت و مهندسی از جمله تولید فولاد و سرامیک دارد بلکه در تهیه ظروف چدنی نیز از این ترکیب استفاده می شود.
ترکیب آهن و کربن منجر به تشکیل ساختاری پیچیده و با سختی بسیار بالا شده است که منجر مقاومت بالای این ترکیب و مقاومت آن در برابر خوردگی و سایش شده است که به دلیل ترکیب یک فلز و یک نافلز، این آلیاژ ترکیبی از رفتارهای فلزات و نا فلزها را از خود بروز می دهد به طوری که در صورتی که یک ماده ساخته شده از لجن آهن پر کربن را از ارتفاع بالا پرتاب کنید نباید انتظار له شدن و قُر شدن آن را داشته باشید بلکه به علت وجود کربن در کمال ناباوری می شکند.

مراکز پخش لجن آهن اسفنجی صادراتی

مراکز پخش لجن آهن اسفنجی صادراتی

مراکز پخش لجن آهن اسفنجی با تولید این محصول در کیفیت‌ها و عیارهای بالا (84 تا 95) و به صورت انبوه علاوه بر تامین نیاز داخلی بازار به دلیل مرغوبیت و خلوص بالا، متقاضیان به کشورهای دیگر نیز ارسال می شود که در مواردی مانند تولید میلگرد، اسلب و شمش و همچنین تولید فولاد کاربرد دارد.
به یمن حضور تکنولوژی و دسترسی اقصی نقاط کشور به اینترنت، خرید و فروش از حالت سنتی فاصله گرفته و به صورت مدرن در آمده که این مطلب به سود بسیاری از تولید کنندگان به خصوص در عرصه صادرات می باشد چرا که بدون نیاز به تغییر مکان جغرافیایی تاجران، می توانند به راحتی محصولات خود را به تمام نقاط ایران و حتی دنیا عرضه نمایند.
برای ارتباط با مراکز پخش لجن آهن اسفنجی کافی است کمی در اینترنت جست و جو کنید تا با بهترین مراکز و مراجع توزیع این محصول آشنا شوید، در خرید به صورت مستقیم و آنلاین نه تنها در وقت و هزینه نقل و انتقال شما صرفه جویی می شود بلکه با حذف دست دلالان و واسطه گران شاهد کاهش هزینه های نهایی محصول سفارش داده خواهید بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما