خرید مستقیم آهن اسفنجی فولاد سبزوار

در سالهای اخیر تولید انواع آهن اسفنجی در ایران، همگام با تکنولوژی روز و با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه‌های صنعتی افزایش یافته است. آهن اسفنجی فولاد سبزوار به عنوان یکی از مرغوب‌ترین انواع آهن اسفنجی توسط مراکز عرضه و پخش مستقیم به صورت عمده و با قیمت استثنایی و منحصر به فرد عرضه می گردد. این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای قراضه آهن در واحدهای تولید فولاد است و به همین دلیل فروش مستقیم می‌تواند نیاز واحدهای مصرف کننده را به بهترین وجه تامین نماید.

خرید مستقیم آهن اسفنجی فولاد سبزوار

نکات کلیدی در انتخاب آهن اسفنجی خام

نکات کلیدی در انتخاب آهن اسفنجی خام

برای انتخاب آهن اسفنجی خام لازم است که نکات کلیدی مورد توجه قرار گیرد تا محصول خریداری شده محصولی با کیفیت و مرغوب باشد. مهمترین نکات و پارامترهای قابل توجه در زمان خرید آهن اسفنجی خام در ادامه به صورت خلاصه مورد بررسی قرار می گیرد.

  • واحد تولیدکننده آهن اسفنجی و کیفیت محصول: واحد های تولید کننده انواع مختلف آهن اسفنجی در شهرهای مختلف ایران مشغول به فعالیت هستند. بسته به نوع سنگ آهن استفاده شده در فرآیند تولید آهن اسفنجی و روش تولید آن کیفیت نهایی محصول متغیر خواهد بود. از مهمترین نکاتی که در زمان انتخاب آهن اسفنجی باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت محصول و همچنین اعتبار واحد تولید کننده است.
  • قیمت: یکی از فاکتورهای مهم در خرید و فروش متریال های مورد استفاده در صنایع سبک و سنگین، قیمت نهایی محصول است. قیمت آهن اسفنجی به دلیل نوسانات اقتصادی بازارهای داخلی و بازارهای جهانی دارای نوسان است و به همین دلیل لازم است که پیش از خرید عمده از قیمت و نرخ استاندارد محصول کسب اطلاع نمود.
  • نوع مرکز خرید: مراکز متعددی به عنوان عرضه‌کننده سنگ آهن و فرآورده‌های آن مانند آهن اسفنجی مشغول به فعالیت هستند.  این مراکز فروش، با واسطه و بدون واسطه تولیدات معتبر شرکت‌های معتبر را ارائه می کنند. مسلما شرکت‌های پخش مستقیم به دلیل ارتباط با واحدهای تولیدکننده مبدا، بهترین محصول را با قیمتی مناسب به فروش می‌رسانند. بنابراین لازم است که خریداران عمده از طریق شرکت‌های توزیع کننده بدون واسطه اقدام به خرید نماید.

پخش مستقیم آهن اسفنجی فولاد سبزوار

پخش مستقیم آهن اسفنجی فولاد سبزوار

پخش آهن اسفنجی فولاد سبز توسط نمایندگی شرکت تولید کننده و همچنین سامانه فروش اینترنتی صورت می پذیرد . این مراکز به عنوان مهمترین و معتبرترین توزیع کنندگان آهن اسفنجی این محصول را با عیار بالا متفاوت عرضه می‌کنند .

خریداران عمده آهن اسفنجی برای خرید مقرون به صرفه و اقتصادی می‌توانند از طریق شرکت پخش بدون واسطه اقدام به خرید کنند و محموله را در محل آدرس تحویل بگیرند. سامانه پخش مستقیم آهن اسفنجی و کنسانتره آهن اسفنجی به منظور رفاه حال صنعتگران این محصول را در محموله های انبوه و با قیمت روز ارائه می نماید. همچنین با ارائه لیست قیمت به روز محصولات، امکان کسب اطلاعات لازم را برای صنعتگران فراهم نموده است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما