شرکت صادرات آهن اسفنجی میانه

آهن اسفنجی میانه از مشتقات سنگ آهن است که در صنایع ساخت انواع آهن آلات و فولاد بسیار کاربرد دارد. همانطور که‌از اسم این آهنگ مشخص است آهن اسفنجی ظاهری گرد داشته و شبیه به اسفنج های پلاستیکی نیز می‌باشد، اما آنها کاربردهای بیشماری دارند که نمونه از آن ساخت انواع میلگرد و شمش آهن از این محصول نیز می‌باشد. در کشورما صنایع و شرکت‌هایی وجود دارند که آهن اسفنجی میانه، این کالای کاربردی را به سایر کشورهای متقاضی صادر می‌کنند.

شرکت صادرات  آهن اسفنجی میانه

همه چیز درباره مشخصات آهن اسفنجی میانه

همه چیز درباره مشخصات آهن اسفنجی میانه همانطور که گفته شد از مشخصات ظاهری آهن اسفنجی‌ می‌توان به شکل دایره ای آن اشاره کرد این گوی‌های کوچک ظاهری شبیه به اسفنج داشته اما بسیار مقاوم تر و سرسخت تر از اسفنج‌ها نیز می‌باشند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در صنایع تولید فولاد به جای استفاده از ضایعات آهن امروز از آهن اسفنجی استفاده می‌کنند، البته لازم به ذکر است که عیار آهن اسفنجی از ضایعات بسیار بالاتر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. امروزه به دلیل قیمت بالای ضایعات آهن بسیاری از صنایع، از آهن اسفنجی میانه استفاده می‌کنند تا بتوانند کار خود را مانند قبل ادامه دهند.

بسیاری از صنایعی که از آهن اسفنجی استفاده می‌کنند این محصول را برای کوره‌های خود لازم دارد بگونه‌ای که برای ذوب‌آهن می‌تواند کارایی داشته باشد، و کار آنها را سرعت ببخشد. در کنار انواع آهن اسفنجی میانه، بریکت آهن نیز همین کار را خواهد کرد اما ممکن است در ترکیبات و سرعت کار کردن با یکدیگر متفاوت باشند. بطور کلی آهن اسفنجی از نظر صرفه اقتصادی و سرعت عمل برای بسیاری از شرکت‌های مربوطه که انواع آهن و فولاد را تولید می‌کنند بصرفه تر خواهد بود و کارایی بیشتر و ساده تری نسبت به آهن‌های قراضه و اسقاطی خواهند داشت.

تولید کننده انواع آهن اسفنجی میانه

تولید کننده انواع آهن اسفنجی میانه بسیاری از صنایع و مشاغل مانند کارخانه‌های فولاد و ساخت آهن نیاز به انواع آهن اسفنجی میانه دارند، به همین منظور تولیدی‌ها و کارخانه‌هایی در سراسر کشور دایر گردیده اند که اختصاصاً این محصول کاربردی را از سنگ آهن استخراج کرده و در اختیار صنایع مختلف قرار می‌دهد. تولید کننده آهن اسفنجی این نکته را در نظر می‌گیرد که کالای متناسب با نیاز مشتریان تهیه کند تا زمان و هزینه‌ای که صرف تولید آهن اسفنجی می‌شود به هدر نرود.

تولیدکنندگان انواع آهن اسفنجی در کنار تولید این محصول مشتقات دیگری را از سنگ آهن تولید می‌کنند که شامل بریکت آهن، نرمه آهن اسنفجی، لج آهن و غیره نیز می‌باشد، که هرکدام از این تولیدات در صنایع مختلف کاربردهای خاص خود را دارند و جزء لوازم و ضروریات بسیاری از تولیدی‌ها و صنایع فولادی نیز می‌باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما