شرکت صادرات آهن اسفنجی چابهار

با توجه به اهمیت صنعت فولاد در رشد و توسعه اقتصادی کشور و موقعیت آهن اسفنجی به عنوان خوراک اصلی کوره های قوس الکتریکی، مطالعات علمی و تحقیقاتی با هدف بهبود شرایط تولید در کوره های کاهنده مستقیم ضروری به نظر می رسد. در این سایت امکان خرید آهن اسفنجی چابهار با قیمت ویژه و استثنایی وجود دارد.

این یک موضوع بسیار مهم است زیرا ما تمام این هزینه ها را حذف کرده ایم و فقط نرخ حداقل و ثابتی داریم . از این رو شرکت ما صادرات آهن اسفنجی چابهار را به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی انجام می دهد که می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید .

شرکت صادرات آهن اسفنجی چابهار

بررسی فناوری میدرکس برای تولید آهن اسفنجی

بررسی فناوری میدرکس برای تولید آهن اسفنجی

کیفیت آهن اسفنجی تولید شده با انجام آزمایش روش کاهش مستقیم (Midrex) ارزیابی شد . کیفیت آهن اسفنجی با اندازه گیری دو عامل درصد فلز (MD) و میزان کربن (C) مورد بررسی قرار گرفت .

آهن اسفنجی مطلوب از سنگ آهنی چادرملو در روش Midrex، سنگ آهن با عیار 67٪ بدون نیاز به واسطه و با استفاده از گازهای ترک خورده احیا می شود.

به این ترتیب، گاز طبیعی توسط گرمای ویژه و کاتالیزور در یک واحد ترک گاز تجزیه می شود و هیدروژن و مونوکسید کربن آزاد می شود . سپس این دو گاز وارد کوره احیا می شوند، با اکسیژن موجود در آهن مذاب ترکیب شده و سنگ آهن را به آهن اسفنجی با کیفیت بالا تبدیل می کنند .

بنابراین، در این روش، مقدار هیدروژن بسیار بیشتر از مونوکسید کربن است و نقش عامل کاهنده اصلی را ایفا می کند. کوره احیا مشابه کوره میدرکس است، اما فشار محیط واکنش در سطح بالاتری تنظیم می شود تا واکنش ها را با سرعت مورد نظر انجام دهد .

مراکز ارائه آهن اسفنجی چابهار

مراکز ارائه آهن اسفنجی چابهار سنگ آهن دانه ای، غلیظ و گلوله ای را می توان با کشتی های 100 هزار تنی بندر از مجموعه ما به کشورهای دیگر صادر کرد.

برای مذاکره می توانید با ما تماس بگیرید. در زیر تجزیه و تحلیل و کیفیت انواع سنگ آهن موجود است . صادرات سنگ آهن از بندر چابهار طبق برنامه ریزی انجام شده با سرمایه گذاری بخش خصوصی توسعه می یابد و ظرفیت آن تقریباً 300 هزار تن در سال است.

وجود معادن سنگ آهن در استان های سیستان و بلوچستان و مجاورت آن با بندر چابهار یکی از دلایل این سرمایه گذاری است.

ممکن است حمل سنگ آهن و محصولات فولادی از این بندر به بنادر چین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد. از این رو برای خرید می توانید به مراکز ارائه آهن اسفنجی چابهار مراجعه کنید .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما