صادرات انواع نرمه آهن ایران

صادرات انواع نرمه آهن ایرانی به کشورهای متعددی صورت می گیرد و بیشتر هم در این عرصه شرکت های بزرگ بازرگانی فعال می باشند، گفتنی است که گروه های تجاری سعی می نمایند تا اقدام به فروش نرمه آهن عیار بالا کنند که این کار سبب می شود تا سود خوبی به دست آورند، باید شرح داد که چنین مواد اولیه ای در تولید آهن آلات زیادی به ویژه فولاد استفاده فراوانی داشته و از ارزش بالایی برخوردارند.

صادرات انواع نرمه آهن ایران

3 نکته در مورد نرمه آهن عیار بالا

3 نکته در مورد نرمه آهن عیار بالا در دوره کنونی که تقاضا بالا بوده و از سویی مواد اولیه بسیار کمتر شده اند، شرکت های جهت جلوگیری از اتلاف مواد پایه ای آنها را دوباره به روش های مختلف به چرخه تولید باز می گردند، یکی از مهمترین‌ ها در این حوزه نرمه آهن عیار بالا می باشد که بیشتر در حین گندله سازی‌ تولید می شوند، ولی در مورد این محصول چه می دانید؟ سه نکته اصلی را قرار است در زیر توضیح دهیم:

  • فرآورده هایی از این دست را بیشتر به صورت یک دست‌ ارائه می دهند که مش بندی شده می باشند.
  • آنها کمتری ناخالصی را دارند یعنی این که فاقد هر نوع‌ فلزات دیگر هستند که می تواند در زمان تولید مجدد به کیفیت محصول لطمه وارد کند.
  • نمونه های درجه یک بالای 70% خالصی دارند و اغلب هم دیده می شود که در صنایع تولید فولاد نقش بارزی را ایفاء می کنند و باعث بهبود مرغوبیت آنان می گردند.

باید بگوییم که مزیت هایی هم به کار گیری‌ از این فرآورده ها دارند، یعنی این که می توان آنها را با هزینه های مناسب تر و راحت تر‌ امروزه به دست آورد، نوع پرعیار نیازی به تمیز کردن نداشته و خیلی راحت و سریع می شود آنها را استفاده کرد و نگرانی در زمینه عدم کیفیت نخواهید داشت.

بازار فروش نرمه آهن ایران

بازار فروش نرمه آهن ایران نرمه آهن ایرانی بازار فروش خوبی دارد، همانطور که می دانید‌ آهن آلات از جمله پرمصرف ترین‌ محصولات هستند که در صنایع زیادی تولیدی به کار می روند، به همین علت بازار مواد اولیه چنین کالاهایی نیز همواره پر رونق است، ضمن این که نمونه های با کیفیت که درجه خلوصی بیشتر دارند بهتر به فروش رسانده می شوند و مشتریان آن نیز متعددند.

از جانبی شاهد عرضه چنین فرآورده هایی به بازارهای خارج از مرزها هستیم که با استقبال نیز مواجه شده اند، در کل مشاهده می شود که عرصه داد و ستد اکنون آنقدر گسترده است که از طریق آنلاین هم می شود کالایی مانند این را تهیه کرد، مثلاً شما اگر به این مجموعه زنگ بزنید، راحت به شکل عمده قادر به تهیه نرمه آهن می باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما