صادرات لجن آهن اسفنجی به کشورهای همسایه

امروزه از لجن آهن اسفنجی که در اصطلاح عامیانه به آن آهن اسفنجی نیز می گویند، در صنایع فولادی کشور استفاده های متعددی می شود. تولید بیلت و میله گرد یکی از کاربردهای متنوع این مواد با ارزش می باشد. از آنجا که ذخایر نسبتا زیادی از سنگ آهن در مناطق مختلف کشور ما به ثبت رسیده است، به همین منظور، ایران جزء کشورهای برتر در صنایع فولادی در دنیا شناخته می شود. از این رو صادرات لجن آهن اسفنجی و دیگر محصولات فرآوری شده از معادن سنگ آهن، در طول سال توسط بازرگانان و تجار ایرانی صورت می پذیرد. 

جهت کسب آگاهی بیشتر از قیمت و همچنین شرایط صادرات لجن آهن اسفنجی ممتاز به کشورهای همسایه، با ما همراه باشید. 

صادرات لجن آهن اسفنجی به کشورهای همسایه

اطلاعاتی مختصر در مورد لجن آهن اسفنجی ممتاز

اطلاعاتی مختصر در مورد لجن آهن اسفنجی ممتاز همان گونه که گفته شد، به موادی که در چرخه تولید آهن اسفنجی در کارخانجات فولادی، دور ریخته می شوند و یا به نوعی به صورت مستقیم امکان استفاده و بهره برداری از آنها وجود ندارد، در واقع لجن آهن اسفنجی گفته می شود. این بدان معنی است که از این محصول به همراه نرمه آهن اسفنجی نمی توان به شکل مجزا در هیچ حوزه ای استفاده نمود.

حال اینجا سوالی که ذهن مخاطب را به خود درگیر می کند این است که از لجن آهن اسفنجی چه استفاده ای در صنعت می شود؟ برای دریافت پاسخ این سوال، ادامه مطلب را دنبال نمایید. 

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاههای پیشرفته در صنایع فولادی، در حال حاضر امکان بازیافت ضایعات و مواد پِرتی مربوط به خطوط تولید آهن اسفنجی فراهم آمده است. همین ضایعات که لجن آهن اسفنجی نام دارد با بازگشت به خطوط گندله سازی و از طریق فرآیند آگلومره کردن، می توان پس از ذوب نمودن دوباره، از آنها برای تولید محصولاتی همچون، بلیت (شمش)، اسلب و انواع میله گرد استفاده نمود.

شایان ذکر است این عمل ارزش افزودن فراوانی برای کارخانه های تولید فولاد به ارمغان می آورد.

حجم صادرات لجن آهن اسفنجی در سال 2020

حجم صادرات لجن آهن اسفنجی در سال 2020 همان طور که توضیح داده شد، کشور ما جزء صادرکنندگان اصلی لجن آهن اسفنجی در دنیا محسوب می شود؛ که سالانه مقادیر قابل توجهی از این محصول را به اقصی نقاط جهان صادر می نماید. پیش بینی می شود با توجه به اهمیت فوق العاده زیاد فرآورده های آهنی بویژه لجن آهن اسفنجی، حجم معاملاتی و صادرات ایران به سایر کشورها در سال 2020 به حدود یک میلیون تن خواهد رسید. 

فعالان اقتصادی و صاحبان کارخانه های بزرگ تولید میله گرد و شمش آهن می توانند جهت تهیه عمده این محصول با قیمت های بسیار شگفت انگیز، با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی آنها بمنظور خرید محصولات مورد نظرشان بهره ببرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما