صادرات کلی آهن اسفنجی خام

صادرات آهن اسفنجی خام در کشور ما به صورت عمده انجام می شود. امروزه با بالا رفتن مصرف آهن اسفنجی خام در کشور تولید و فرآوری این محصول نیز به نصبت افزایش چشمگیری داشته است. و تولید کنندگان این محصول را بر آن داشته است که علاوه بر رفع نیاز آهن اسفنجی داخل صادرات این محصول را نیز با پشت کار و تلاش به سرانجام برسانند و به طور گسترده تولید این محصول را افزایش دهند.

صادرات کلی آهن اسفنجی خام

همه چیز درباره تولید آهن اسفنجی خام

همه چیز درباره تولید آهن اسفنجی خام

شاید برای خیلی از ما این سوال مطرح شود که آهن اسفنجی خام چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ از احیای مستقیم سنگ آهن، آهن اسفنجی به وجود می آید. شکل ظاهری آهن اسفنجی به صورت اشکال دارای منافذ کروی شکل است و این سنگ را به دلیل داشتن همین منافذ آهن اسفنجی می نامند.

به دلیل افزایش قیمت آهن و همچنین کمبود ضایعات آهن استفاده از آهن اسفنجی به طور گسترده در دنیا افزایش چشمگیری داشته است. در سالهای اخیر به دلیل کمبود قراضه های آهن در ایران و دنیا استفاده از آهن اسفنجی به شدت افزایش یافته است.

استفاده از آن در کوره ای القایی افزایش چشمگیری داشته است و سالها طول کشید که بشر متوجه شود که می تواند به جای ضایعات آهن از آهن اسفنجی در کوره های القایی استفاده کند. برای احیای آهن اسفنجی از سنگ آهن از دو روش گازی یا زغال سنگ استفاده می شود و در ایران به دلیل داشتن منابع گازی معمولا از روش استفاده می کنند که صرفه اقتصادی دارد و هم اگر نصبت به زغال سنگ سوخت پاکیزه تری برای طبیعت است.

پخش کننده انبوه آهن اسفنجی خام

پخش کننده انبوه آهن اسفنجی خام

پخش کننده آهن اسفنجی خام در کشور ما این محصول را علاوه بر فروش به مصرف کنندگان داخلی برای صادرات نیز آماده می کنند.کارخانجات و کارگاه ها می توانند از طریق پخش کنندگان معتبر و درجه یک که این محصول را در بهترین کیفیت عرضه می نمایند مراجعه کنند و با قیمت مناسب خریداری کنند.

یا می توانند از طریق سایت شرکت های معتبر و شناخته شده سفارش خرید کنند که از طریق فروشندگان برتر محصول خود را تحویل بگیرند. امروزه پخش کنندگان انبوه آهن اسفنجی خام علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیازهای داخل، صادرات این آهن را نیز با جدیت دنبال می‌کنند.

و به دنبال ارتقاء جایگاه خود در سطح منطقه و چه بسا در سطح جهان هستند و سعی دارند از اعتبار و نام محصولات ایرانی در خارج از مرزها دفاع کنند. پخش کنندگان آهن اسفنجی بر آنند تا این محصول را به طور کامل جایگزین ضایعات آهن در کوره ای القایی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما