عمده فروشی آهن اسفنجی خام

عمده فروشی آهن اسفنجی خام به طور چشمگیری افزایش یافته است چون مزیت های این محصول نسبت به قراضه آهن باعث شده خرید و مصرف آن افزایش یابد آهن اسفنجی به وسیله حذف اکسیژن سنگ آهن بدست می آید یعنی بدون این که سنگ آهن را ذوب کنند توسط کربن یا گازهای کاهنده اکسیژن آن را حذف می نمایند.

عمده فروشی آهن اسفنجی خام

شرایط مهم برای تولید آهن اسفنجی خام

شرایط مهم برای تولید آهن اسفنجی خام شرایط مهم برای تولید آهن اسفنجی خام شامل گزینه های زیر می شوند:

  • حرارت کوره باید زیر 1200 درجه سانتی گراد کمتر از نقطه ذوب باشد.
  • نیاز به گندله یا همان سنگ آهن می باشد تا بدون واسطه یعنی به صورت مستقیم آن را تبدیل به آهن اسفنجی کنند.

فروش آهن اسفنجی به دلیل عیار بالایی از آهن که دارد افزایش یافته است علاوه بر این افزایش قیمت ضایعات آهن و کمبود آن هم تاثیر مهمی روی افزایش فروش و مصرف آن داشته اند به طور کلی بین 84 تا 95 درصد عیار آهن در آهن اسفنجی می باشد به همین دلیل برای تولید فولاد و آهن بهترین منبع می باشد.

برای تولید این محصول از سه روش زیر استفاده می کنند:

  • روش استفاده از زغال حرارتی
  • روش احیای مستقیم میدرکس
  • استفاده از گاز طبیعی

این نوع فرآورده آهن گوگرد و فسفر کمی دارد و یکدست و سازگار است و درجه بالایی از فلز کاری در آن وجود دارد علاوه بر این ها آهنش هم بالا می باشد و در هنگام حمل آن کمترین گرد و غبار ایجاد می شود آهن اسفنجی برای کوره های القائی پشتیبانی فنی عالی را برای اپراتور فراهم می کند.

صادر کننده بهترین آهن اسفنجی خام

صادر کننده بهترین آهن اسفنجی خام صادر کننده بهترین آهن اسفنجی خام به راحتی توانسته سود خوبی را نصیب خود و ارزآوری عالی را نصیب کشور کند چون محصول باکیفیتی را روانه بازار های خارجی می نماید علاوه بر این صادر کننده آهن اسفنجی به دلیل کاربرد هایی که این محصول داشته موفق شده سود خوبی را کسب کند.

به عنوان نمونه در واحدهای فولاد سازی به جای قراضه و ضایعات آهن استفاده می شود و توانسته مواد اولیه فولاد سازان را تامین کند در کوره های القائی میزان استفاده از آهن اسفنجی به جای ضایعات آهن 50 درصد می باشد و این یکی از کاربرد های این محصول محسوب می گردد در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که استفاده از این کوره ها به دانش فنی و تجربه زیادی نیازمند می باشد.

یکی دیگر از موارد مصرف آن برای تولید آهن نرم می باشد در واقع برای تولید این محصول از کوره بلومری استفاده می کنند یعنی آهن اسفنجی در این کوره قرار داده می شود و کربن، اکسایش و لایه های سرباره به وسیله ضربات متوالی چکش جدا می شوند و تبدیل به آهن نرم می گردند.

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم بدون ذوب سنگ آهن، آهن اسفنجی را تولید می کنند که این باعث شده فولاد سازان بتوانند با هزینه کمتری به تولید فولاد یا آهن بپردازند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما